Digital Marketinq
Rəqəmsal marketinq nədir?
Rəqəmsal marketinq termini istehlakçılara çatmaq üçün məhsul və xidmətlərin bazara çıxarılması üçün rəqəmsal kanalların istifadəsinə aiddir. Bu marketinq növünə vebsaytlardan, mobil cihazlardan, sosial mediadan, axtarış sistemlərindən və digər oxşar kanallardan istifadə daxildir. Rəqəmsal marketinq 1990-cı illərdə internetin yaranması ilə məşhurlaşdı.
Rəqəmsal marketinq ənənəvi marketinqlə eyni prinsiplərdən bəzilərini əhatə edir və çox vaxt şirkətlər üçün istehlakçılara yaxınlaşmaq və onların davranışlarını anlamaq üçün yeni üsul hesab olunur. Şirkətlər çox vaxt öz strategiyalarında ənənəvi və rəqəmsal marketinq üsullarını birləşdirir.
Sosial Media Marketinqi
Sosial media marketinq kampaniyasının əsas marka məlumatlılığı və sosial etimadın yaradılmasıdır. Sosial media marketinqi daha dərindən getdikcə ondan potensial potensial əldə etmək və ya zəngin satış kanalı kimi istifadə etmək mümkündür. Təbliğ olunan yazılar və tvitlər sosial media marketinqinin iki nümunəsidir.
Digital Marketinq Agentliyi nədir?
Rəqəmsal marketinq agentliyi yalnız rəqəmsal kanallar üzrə istehlakçılara marketinqlə məşğul olan bir firmadır. Buraya sosial media, klik başına ödənişli reklam, videolar və vebsaytlar vasitəsilə korporativ şirkətlər üçün kampaniyaların yaradılması və başlaması daxildir.
Digital marketinqdə SEO nədir?
Axtarış motorunun optimallaşdırılması və ya SEO, şirkətlərin veb saytlarını və reklamlarını sorğu axtarış nəticələrinin yuxarı hissəsində yerləşdirmə düzəlişləri ilə axtarış motorlarının trafiklərini artırma üsullarıdır. Bu, üzvi və ya redaktə axtarış nəticəsində ola bilər. Şirkətlər rəqəmsal marketinq strategiyalarında SEO-nu uğurla tətbiq etmək olar, onların reklamları və veb saytları daha çox istehlakçı üçün görünən olur.
ONLAYN MAĞAZA
TİBB & SƏHİYYƏ
XİDMƏT SAHƏLƏRİ
ƏMLAK & TİKİNTİ
ŞİRKƏTLƏR
SMM İŞLƏRİMİZ