İnstagram reklamının yaradılması
Instagram reklamları sayəsində marka tanınırlığını artırmaq üçün Facebook səhifəsini Instagram səhifəsi ilə birləşdirməlisiniz. Başqa sözlə desək, Instagram-da reklam edə bilməyin birinci şərti sizin Facebook reklam səhifənizin və ona bağlı Instagram hesabınızın olmasıdır. Digər mərhələlər; reklam hədəfinin müəyyən edilməsi, kampaniya adının müəyyən edilməsi, reklam toplusunun yaradılması və reklamın hazırlanması.
Reklam hədəfi
Məqsəd seçimi Instagram reklamlarında ilk və ən vacib addımdır. Etkileyici və cəlbedici vizuallarla hədəf auditoriyanızın zehnində yerləşməyinizə imkan verən brend fərqindəlik birbaşa satışa səbəb olmur. Reach, mümkün qədər çox insanla əlaqə saxlamağa imkan verir. Trafik sayt ziyarətlərini artırmaq üçün istifadə etməli olduğunuz bir reklam məqsədidir. Tətbiq quraşdırma reklamları, əgər tətbiqiniz varsa, tətbiqinizin endiriləcəyi səhifəyə yönəldir və tətbiqinizin endirilmə sayını artırmağı hədəfləyir. Qarşılıqlı əlaqə; Şərhlər almağa və bəyənmələri artırmağa imkan verir. Video reklamlarda daha çox insana çatmağa imkan verən video baxışlarına üstünlük verilir.Onun məqsədi videoya baxışların sayını artırmaqdır. Dönüşümlər, saytdan məhsul sifariş etmək, formaları doldurmaq, üzv qeydiyyatları yaratmaq kimi müxtəlif məqsədləriniz üçün seçməli olduğunuz məqsəddir.
Kampaniyanızı adlandırın
Reklam kampaniyası üçün seçdiyiniz ad asan yadda qalan ad olmalıdır. Məhsul-xidmət adı, reklam vədi, kampaniya adı kimi istifadə edilə bilər. Bu, hesabat vermənizi asanlaşdıracaq.
Reklam dəsti yaradın
Kampaniya>Reklam dəsti>Reklam iyerarxiyası bölməsində; təklif, hədəf auditoriya, reklam yerləri və büdcə planı bölmələri. Məsələn, siz ev heyvanları üçün yeməklər haqqında reklam yayımlamaq istəyirsiniz. 3 reklam dəsti yaratmaqla siz məhsula aid vizual və reklam mətnləri hazırlaya bilərsiniz.
Bu bölmədə siz həmçinin reklamlarınızın göstəriləcəyi yerləri də seçə bilərsiniz. Reklamlarınızı axın və ya hekayə olaraq ayrılmış 2 sahədə və ya tək reklam sahəsində göstərə bilərsiniz.
İnstagram reklamının hazırlanması
Reklamı hazırlamazdan əvvəl adı müəyyənləşdirməli, Instagram hesabını seçməli və reklamınızın necə görünəcəyini seçməlisiniz. Instagram reklam formatları; Döngü, tək şəkil, tək video, slayd şou, mesaj göndər, indi müraciət et, indi rezervasiya et, bizimlə əlaqə saxla, endirin, təklif alın, seanslara baxın, əlavə məlumat əldə edin. Son mərhələdə siz faktura məlumatlarınızı daxil etməli və təsdiqi gözləməlisiniz. Təsdiq prosesi maksimum 24 saat çəkir.
Instagram reklamlarında nəzərə alınmalı məsləhətlər
Instagram-da reklam edərkən; Şəkil ölçüsü, həlli, təsviri, təsvirin üzərindəki mətn, video reklam yaradılması, şəkil seçimi, hədəf auditoriya təyini, hekayə yaratma və Facebook reklamında təsirli nəticə üçün nəzərə alınması lazım olan məqamlar var. Reklamlarda diqqət etməli olduğunuz şeylər bunlardır:
- Şəkilinizin tövsiyə olunan aspekt nisbəti 1,9:1 ilə 1,1 arasında olmalıdır.
- Aydın keyfiyyətli bir şəkil üçün minimum qətnamə 600×315 piksel olmalıdır.
- Fotonun altındakı təsvir bölməsi maksimum 300 simvol, veriləcək mesaj qısa və qısa məlumat verən 125 simvol ilə məhdudlaşdırılmalıdır.
- Facebook Reklam Siyasətlərinə uyğun olaraq, şəkil maksimum 20 faiz mətndən ibarət ola bilər.
- Videoların maksimum uzunluğu 60 saniyədir, lakin tövsiyə olunan müddət 30 saniyədir. Bundan əlavə, bütün videonu izləmək üçün ilk 5 saniyə çox vacibdir.
- Şəkillər gözü yormamalı və vurğulanacaq element ön planda olmalıdır. Bundan əlavə, rənglər, loqolar, simvollar kimi vizuallarda brendi xatırladan elementləri ehtiva etməlidir.
- Vizual hekayələr cəlbedicidir.
- Reklamlarınızda həm Facebook, həm də İnstaqramı çarpaz şəkildə istifadə etmək sizə ən yaxşı nəticələri verəcəkdir.
Instagram Reklam 2022
Instagram biznes hesabınız varsa, Instagram-da reklam edə və hətta Instagram tətbiqi daxilində asanlıqla bir yazı sata bilərsiniz.
Instagram rəsmi saytına görə, istifadəçilərin 60%-i bu platformada yeni məhsullar kəşf edir və Instagram-da 2 milyon aktiv reklamçı ilə təxminən 25 milyon biznes profili var.
Təxminən 200 milyon Instagram istifadəçisi gündəlik olaraq biznes profillərinə daxil olur. İnstaqram marketinqi ilə bağlı araşdırmalar göstərir ki, istifadəçilərin 72%-i kəşf etdikləri məhsulları Instagram məzmunu vasitəsilə alır, bu, təsir edici deyilmi?
Instagram reklamları ilə daha çox auditoriyaya çatın! Aşağıda Instagram reklam təsvir ölçüsü və xüsusiyyətlərindən Instagram Hekayə Reklam ölçülərinə qədər 5 növ Instagram reklamının ölçüləri və xüsusiyyətlərini tapa bilərsiniz.
İnstagram Ekran Reklamlarının Ölçüsü və Xüsusiyyətləri
Display Advertising Instagram və Facebook üçün ən çox istifadə edilən reklam növüdür.
Instagram foto paylaşma sosial media platforması olduğundan, vizual olaraq xoş məzmun paylaşmaq üçün vacibdir.
Instagram lentə baxıldıqda şəklinizi çərçivəyə əlavə edəcək, lakin siz onu üfüqi və ya şaquli şəkil kimi də əlavə edə bilərsiniz. Instagram reklam fotoşəkilinin ölçüsü reklamınızı yerləşdirməzdən əvvəl yoxlamalı olduğunuz xüsusiyyətlərdən biridir.
Instagram şəkil reklamlarının ölçüsü və xüsusiyyətləri:
- Başlıq: 2200 simvola qədər
- Şəkil formatı: .jpg və ya .png
- Maks. fayl ölçüsü: 30 MB
- Kvadrat (1:1 aspekt nisbəti): 600 × 600 piksel (minimum), 1936 × 1936 piksel (maksimum)
- Landşaft (1,91:1 tərəf nisbəti): 600 × 315 piksel (minimum), 1936 × 1936 piksel (maksimum)
- Portret (4:5 aspekt nisbəti): 600 × 750 piksel (minimum), 1936 × 1936 piksel (maksimum)
Facebook və Instagram reklamları
Texnologiyanın inkişafı ilə bu gün Facebook və Instagram reklamları yeni bir forma alıb. İndi adi televiziya və ya sponsorlu reklamlarla əvəzlənib. İnternetin hər evə daxil olması və insanların sosial mediadan aktiv istifadə etməsi bu reklam modeli də daha səmərəli olmağa başlayıb. Şirkət sahibləri sponsorlu reklamlarla yeni nəsil reklamlardan istifadə edərək müştəri portfelini genişləndirmək, brend şüurunu artırmaq və satışlarını sürətləndirmək kimi strateji əhəmiyyətli məsələləri görməyə başlayıblar. sizin də Onlayn kanallar vasitəsilə böyümək üçün aşağıdakı reklam modellərini seçə bilərsiniz. Burada həm brend şüurunu yaratmaq, həm də artıq mövcud olan markanın reputasiyasını artırmaq, qavrayışı idarə etmək, soyuq müştərilər üçün brend şüurunu yaratmaq və satışları arzuolunan dərəcədə artırmaq mümkündür.
Sosial mediada Facebook və Instagram reklamları
Bu gün sponsorlu reklam dedikdə ağıla ilk gələn seçim şübhəsiz ki, Facebook və Instagram reklamlarıdır. Facebook və Instagram reklamlarında hədəf auditoriyanı çox dəqiq seçə bilmək böyük markaların ən çox istifadə etdiyi üsullardan biridir, çünki bu, günün istənilən saatında, istənilən sürətdə və ən təsirli şəkildə edilə bilər. Facebook və Instagram reklamlarında Reklamçıya , reklam göstəriləcək şəxsin demoqrafik quruluşu və hədəf auditoriyanın bəyənə biləcəyi şeyləri qabaqcıl süni intellektlə etməsi texnologiyanın ən yaxşı cəhətlərindən biridir .
Facebook və Instagram reklamları burada yarada bilər , həm də mövcud bir markanın reputasiyasını artıra, qavrayış idarəçiliyinə, soyuq müştərilər üçün marka şüurunun yaradılmasına və satışın arzu olunan həddə artmasına səbəb ola bilər. Facebook və Instagram reklamlarının qabaqcıl sayəsində sizdən əvvəl alış-veriş etmiş, yalnız vebsaytınızı ziyarət etmiş və ya reklamları görən insanlara fərdi reklamlar göstərə bildiyiniz üçün Facebook və Instagram reklamlarına qoyduğunuz investisiyaları ən səmərəli şəkildə istifadə etmək mümkündür. ilk dəfə sən.
Facebook reklamları
Gündəlik 1,3 milyard aktiv istifadəçisi olan Facebook bu gün dünyanın ən böyük sosial media platformasıdır. İstifadəçilərin bu platformada gündə 35 dəqiqə vaxt sərf etməsi də reklam verənlər üçün mükəmməl mühit yaradır. Bundan əlavə, Facebook, ilə şirkətlərə bu istifadəçiləri birbaşa hədəfə ala biləcək reklam kampaniyaları yaratmaq imkanı verir. Məsələn, tutaq ki, sizin beşulduzlu oteliniz var. Yay mövsümünün yaxınlaşması ilə siz oteliniz üçün yeni müştəri rezervasiyaları istəyirsiniz. Bunun üçün facebook reklamlarından istifadə etməyə qərar verdiniz. Burada facebook sizə geniş istifadəçi spektri təklif edir. Səyahət, səyahət və bayram başlıqları ilə açılan səhifələri izləyən istifadəçilərə reklamlarınızı göstərə bilərsiniz.
sayəsində daha əvvəl reklamlarınıza klik edən, vebsaytınızı ziyarət edən, rezervasiya etmək qərarına gələn və son mərhələdə ayrılan istifadəçiləri edə bilər . İstifadəçilərin vərdişləri, hobbiləri, iqtisadi vəziyyəti və yaş aralığı kimi seçimlər sosial media reklamını ənənəvi reklam üsullarından fərqləndirən əsas şeylərdir. Unutmaq olmaz ki, bu proses təcrübə və təcrübə tələb edir. Bəli, bu günlərdə sosial media platformalarında reklam yerləşdirmək inanılmaz dərəcədə asandır.
Amma düzgün hədəf auditoriyasının seçilməsi, effektiv reklam kampaniyası və səmərəli reklam büdcəsi təcrübə və təcrübə tələb edən məsələlərdir. Mütəxəssislər tərəfindən sərmayələrinizdən tam gəlir əldə etmək üçün bu mövzularda sizə mentorluq edə biləcək, reklam kampaniyalarınızı həyata keçirə və ilə soyuq müştərilərinizi brendinizə istiləşdirə biləcək peşəkar şirkətlərlə işləmək tövsiyə olunur.
Instagram reklamları
Bildiyiniz kimi, Facebook ötən illərdə Instagram-ı 1 milyard dollara satın almışdı. aktiv istifadəçisi olan Instagram, ən azı Facebook qədər böyük bir sosial media platforması olmaq yolundadır. Belə böyük istifadəçi bazası ilə o, reklam üçün əla platformaya çevrilir. Ən yaxşı hissəsi; Instagram reklamları Facebook Business Manager vasitəsilə verilir. Başqa sözlə, Facebook-da olduğu kimi Instagram-da da effektiv reklamlar yarada bilərsiniz. Yalnız bu iki platformaya verilən reklamlar strateji baxımdan fərqlənə bilər.
Səbəb isə istifadəçi qruplarının çox fərqli olmasıdır. Qeyd edək ki, “Facebook” istifadəçilərinin orta yaşı “Instagram” istifadəçilərindən daha böyükdür.