Konsultasiya al
Sifariş ver
Sifariş ver

OFLAYN MARKETİNQ


Oflayn Marketinq nədir?

Oflayn marketinq flayerlər, bilbordlar, yaşayış sahələri, reklam lövhələri, broşürlər, televiziya və radio reklamları, telemarketinq daxildir. Oflayn marketinq brendlərin böyük bir müştəri bazasına çatmasını hədəfləyir və onlayn marketinqlə birlikdə istifadə edildikdə, brendlərin müştərilərinə daha effektiv və daimi şəkildə çatmasına kömək edə bilər.

 

Oflayn Marketinq üstünlükləri:

  • Birbaşa qarşılıqlı əlaqə: Oflayn marketinq müştərilərlə birbaşa əlaqə qurmaq imkanı verir və onların cari gözləntilərini daha yaxşı anlamağa kömək edir.
  • Yüksək keyfiyyətli materiallar: Offline marketinq yüksək keyfiyyətli materiallardan istifadə etmək imkanı verir və müştəriləri cəlb edir.
  • Fiziki materiallar: Oflayn marketinq müştərilərə fiziki materialları daha uzun müddətə saxlamağa imkan verir.
  • Hədəf auditoriyasına çatmaq: Oflayn marketinq birbaşa hədəf auditoriyaya çatmağınıza kömək edə bilər və müştərilərinizə daha yaxşı müraciət etməyə imkan verir.
  • Öz brendinizi qurmaq: Oflayn marketinq brendinizin görünməsini və tanınmasını artırmağa kömək edə bilər.

 

Oflayn Marketinq xidmətlərimiz :

 

Poliqrafiya

  • Buklet

    Bukletlər həm məlumatlandırma, həm də satış xarakteri daşıyan promo material hesab olunur. Onları pulsuz yaymaqla siz potensial müştərilər qazana bilərsiniz!

  • Vizitka

    Bütün hallarda vizit kartın şirkət imicinə biləvasitə təsir göstərdiyini bilirik. Zövq ilə seçilmiş, keyfiyyətli vizit kartları brendiniz və əməkdaşlarınız haqqında təəssüratları dəstəkləyəcək.

  • Stiker

    Logolu stikerlər əlverişli reklam məhsuludur. Onlar istənilən səthə - şüşə vitrinlərə və taxta rəflərə, məhsulların üzərinə, ofislərin pəncərə və qapılarına, pərakəndə satış məntəqələrinə, avtomobillərə tez və etibarlı şəkildə bərkidilir. Uğurlu stikerlər müxtəlif insanların telefon bəzəyinə çevrilə də bilər.

  • Roll up

    Roll up və stendlər müxtəlif tədbirlərin olmazsa-olmazıdır. Rahatlıqla daşına bilməyi və uzun müddət istifadə olunma imkanı olduğu üçün roll-uplar hər zaman aktualdır. Roll-upları müxtəlif məqsəd üçün istifadə etmək olar. Məsələn, hədəf kütlənizin yerləşdiyi ofis, ticarət mərkəzi, mağaza və digər məkanlarda insanları məlumatlandıra bilərsiniz.

 

Aroma marketinq

Bir yerə girəndə ilk diqqətimizi çəkən yerin qoxusu olur. Biz o yer haqqında ilk müsbət və ya mənfi təəssüratımızı belə formalaşdırırıq. Araşdırmalar göstərib ki, insan yaxşı təəssürat yaratdıqda, onun həmin yerdə qalması 20 faiz artır, bu da onların 70 faiz daha çox satış etmə ehtimalı deməkdir.

 

İctimai nəqliyyatda reklam

Avtobus, Metro və dayanacaqlar buna misal ola bilər. İnsan axınının çox olduğu mərkəzi stansiyalarda belə reklamlara tez-tez rast gəlinir.

SMM - Sosial media hesablarının idarəsi

Veb Saytların hazırlanması

Ünvanın Google Map-də yerləşdirilməsi

SEO & SEM

There are no articles to list in this category.