Sifariş ver
Sifariş ver

PARTİZAN MARKETİNQ


Partizan marketinqi nədir?

Partizan marketinqi məhsul və ya xidməti tanıtmaq üçün kiçik və ya yaradıcı reklam üsullarından istifadə edən marketinq texnikasıdır. Böyük və ya strukturlaşdırılmış reklam kampaniyalarından fərqli olaraq, bu texnika aşağı qiymətli və hədəf auditoriyaya xas olmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Bu texnika diqqətəlayiq, əyləncəli və təsirli üsullarla müştərilərin zehnində markanı yerləşdirməyi hədəfləyir. Partizan marketinqi brendlərə daha çox məlumatlılıq yaratmağa, daha çox müştəriyə çatmağa və satışları artırmağa kömək edir.

Partizan marketinqin üstünlükləri:

  • Aşağı xərc: Partizan marketinqi böyük reklam və marketinq kampaniyalarından daha əlverişlidir, çünki bu, aşağı büdcələrlə həyata keçirilə bilər.
  • Göz oxşayan: Partizan marketinqi gözlənilməz və vizual olaraq heyrətləndirici kampaniyalarla asanlıqla müştərilərin diqqətini çəkir.
  • Bağlantı: Partizan marketinqi müştərilərlə birbaşa və interaktiv əlaqə qurma fürsəti təqdim edir.
  • Brend məlumatlılığı: Partizan marketinqi unikal və göz oxşayan kampaniyalarla marka məlumatlılığını artıra bilər.
  • Çoxkanaldan istifadə: Çoxkanaldan istifadə etməklə partizan marketinqi müştərilərin diqqətini cəlb edə və marka şüurunu artıra bilər.

 

Partizan marketinqinin mənfi cəhətləri:

  • Uyğun olmayan mühitlərdə təsirsiz ola bilər: Partizan marketinqi yalnız müəyyən mühitlərdə aparıldıqda təsirli ola bilər. Məsələn, şəhərin mərkəzində keçirilən tədbir kənd yerində keçirilən eyni tədbir kimi təsirli olmaya bilər.
  • Reklam qanunlarına əməl etmək çətin ola bilər: Partizan marketinqinin təbiətinə görə, reklam qanunlarına riayət etmək çətin ola bilər. Məsələn, şəhərin mərkəzində qraffiti və ya tədbirlər yerli qanunlara riayət etməyi tələb edə bilər.
  • Nəzarətdən kənarda ola bilər: Partizan marketinqinin təbiətinə görə effektivliyə nəzarət etmək daha çətindir. Məsələn, şəhərin mərkəzində keçirilən tədbir gözlənilən nəticəni verməyə və ya gözlənilməz nəticə verə bilər.
  • Bahalı ola bilər: Partizan marketinqinin təbiətinə görə, effektivliyin dəyəri daha yüksək ola bilər. Məsələn, şəhərin mərkəzində keçirilən tədbir adi reklam kampaniyasından qat-qat baha başa gələ bilər.
  • Qısamüddətli təsir: Partizan marketinqinin təsiri adətən qısamüddətli olur. Məsələn, şəhərin mərkəzində keçirilən tədbir bir neçə gündən sonra unudula bilər.

Bu çatışmazlıqları nəzərə alaraq, partizan marketinqinin üstünlükləri ilə yanaşı qərar verməli və uyğun marketinq strategiyası yaratmalısınız.

SMM - Sosial media hesablarının idarəsi

Veb Saytların hazırlanması

Ünvanın Google Map-də yerləşdirilməsi

SEO & SEM

There are no articles to list in this category.