Google My Business,şirkətinizin Google axtarışlarında və xəritələrdə tapılmasını asanlaşdıran və iş hesablarınızı idarə etməyə imkan verən pulsuz idarəetmə vasitəsidir. Google My Business,Google tərəfindən müəssisələrə təqdim olunan, insanların müəssisələri daha asan şəkildə tapması, müəssisə ilə bağlı məlumatları (iş saatları, ünvanı, müəssisə daxili və xarici şəkillər, müştərilərin rəyləri və s.) əldə edərək,fikirlərini bölüşə bildikləri bir Google xidmətidir.
Google My Business əsas fərqi internet vasitələri ilə istifadəçilərə çatmaq üçün sərf edilən vaxt itkisinin qarşısını almasıdır. Bu həm istifadəçilər, həm də biznes sahibləri üçün çox əlverişlidir. Eyni məqsəd üçün çox sayda müxtəlif tətbiqlərdən istifadə müəssisələr üçün vaxt itkisi olduğu kimi istifadəçilərin də sıxılıb axtarış etməkdən imtina etmələrinə səbəb ola bilər. Google My Business tərəfindən verilmiş bir parol ilə idarə olunan sistem, müəssisələrin vaxt itkisinin qarşısını alır və istifadəçilərə daha sürətli və daha asan girişi təmin edir. Müəssisələrin həyatını asanlaşdıran bu tətbiqetmə bir panel vasitəsilə idarə olunur. Paneldə edə biləcəyiniz işlər bunlardır:
- İş məlumatlarınızı hər zaman aktual edə bilərsiniz .
- Sadiq bir müştəri bazası yarada və müştərilərinizin şərhlərini Google My Business-də paylaşmasına icazə verə bilərsiniz.
- Panel vasitəsilə təhlil edə, istifadəçilərinizin qarşılıqlı münasibətlərini izləyə və müvafiq olaraq işinizi yaxşılaşdırmaq üçün addımlar ata bilərsiniz.
- Google Analytics və kanalınızdakı statistikanı izləyə bilərsiniz.
- İstifadəçilərə xidmət saatları barədə məlumat verə bilərsiniz və s.Müəssisələr üçün My Business-dən istifadə etməyin üstünlükləri:
- Müəssisə axtrışı həyata keçirən və müəssisə haqqında ətraflı məlumat əldə etmək istəyən istifadəçilər müəssisənin təklif etdiyi xidmət və məhsullar haqqında istifadədən əvvəl məlumat sahibi olacaqları üçün qısa müddət ərzində müəssisə ilə əlaqə yaratmağı üstün tuturlar.
- Müəssisə profilini yaradan və məlumatlarını təsdiqləyən şirkətlər istifadəçilər tərəfindən digər müəssisələrə nisbətən daha peşəkar görünürlər, buna görə müəssisə məlumatlarınızı təsdiqləməniz sizin xeyrinizədir.
- Müəssisə məlumatları (telefon, e-poçt, veb ünvanı və s.) Google Maps və Google Searches-də göstərildiyi üçün potensial müştərilərin müəssisə ilə əlaqə qurması daha asan olur.
- Müştəri rəyləri izlənilə və cavablandırıla bilər. Beləliklə, xidmətin keyfiyyətini artırmaq və mümkün mənfi halları müsbət hala çevirmək mümkün olur.
- Müəssisələr ziyarətçilərə məkan haqqında daha ətraflı məlumat verə bilər. Şəkilləri olan şirkətlər Google Xəritədə 42% daha çox, veb saytlara 35% daha çox klik əldə edir. Bu sayədə daha çox ziyarətçi / müştəri əldə etmək mümkün olur.
- Müəssisənizin axtarışını həyata keçirən istifadəçilərin hansı kanallardan istifadə etdikləri və haradan müəssisənizə çatdıqları da My Business-də əks olunur. Bu şəkildə potensial müştərilər haqqında mövqe və kanal yönümlü strategiyalar yaratmaq mümkün olur.
Google My Business-də iştirak etmək üçün yalnız qeydiyyatdan keçmiş Google hesabınız olmalıdır. Tətbiqdən istifadə edərkən ən vacib məqam paylaşdığınız məlumatların düzgünlüyüdür. Məlumatın doğruluğu həm Google, həm də istifadəçilərinizin sizə çatması üçün xüsusilə etibar etməsi üçün vacibdir. Google məlumatlarınızın düzgünlüyünü elektron poçt, HTML və DNS metodları ilə yoxlayır.