SEO nədir?
- SEO adı ilə tanınan axtarış motorunun optimallaşdırılması mənasını verən xidmətin dəyəri gündən-günə artır.
- Məqsədli sözlərdə mövcud reytinqlərdən daha yüksək reytinqlər əldə etmək üçün görülən işləri bütövlükdə SEO deyə bilərik.
- SEO xidməti veb saytın bütün ölçülərini nəzərə alaraq ən yaxşı məzmuna, ən yaxşı görünüşə və ən sürətli sayt performansına nail olmaq sənətidir.
- Bu gün SEO termininin tərifi vebsaytdakı təkmilləşdirmələr kimi təyin olunsa da, onun hədəf sahəsi və inkişafları günü-gündən genişlənir.
- İnternet istifadəçisinin artan gözləntiləri və inkişaf edən texnologiya ilə SEO meyarları dəyişir.
- SEO agentliyi olaraq biz bu meyarlara ən uyğun veb sayt memarı yaratmaq üçün çalışırıq.
- Beləliklə, SEO işi nə üçün lazımdır?
- SEO işləri veb sayt sahibləri və şirkət sahibləri üçün sektorlarında ən çox ziyarətçi və müştərilərə çatmaq üçün edilir.
Daxili SEO
Veb saytın təməlinin yaradılması ilə bağlı görülən işlərin hamısına Daxili SEO deyilir . Bu prosesdə bir sıra peşəkar SEO alətlərindən istifadə edilir. Veb saytın texniki səhvləri və veb sayt performansı Ahrefs, Deepcrawl, Botify kimi alətlərlə yoxlanılır. Bu müayinələr nəticəsində bəzi təkmilləşdirmə təklifləri və tətbiqləri təqdim olunur. Daxili SEO-nun əsas məqsədi saytın Google tərəfindən daha yaxşı başa düşülməsini təmin etmək, yəni onu daha asan indeksləşdirmək və Google-a gün ərzində vebsaytda daha çox səhifə taramasına imkan verməkdir.
Veb saytın Daxili SEO hissəsində texniki problemləri həll etdikdən sonra imic və səlahiyyəti artırmaq üçün edilən iş Offpage SEO adlanır . Xarici seo tədqiqatları ilə veb saytın etibarlı bağlantı mənbələrindən geri bağlantılar əldə edərək Google-un gözündə nüfuz qazanması mümkündür. Bu geri keçidlər saytları zirvəyə daşımaq və Google-un gözündə daha çox prestij qazanmaq adı daşıyan şirkətlərə tövsiyə olunur.
- SEO-nun təməl daşlarından biri olan söz təhlili SEO işinə başladıqda atılan ilk addımlardan biridir.
- Öyrənilməsi nəzərdə tutulan vebsayta çevrilmə gətirə biləcək sözlərin tədqiq edildiyi və müəyyən edildiyi mərhələdir.
- Söz təhlili prosesində Google xidmətləri və Premium SEO alətlərindən istifadə olunur .
- Egegen olaraq biz də söz analizində Google Açar Söz Planner , Semrush, Kwfinder, Ahrefs kimi SEO alətlərindən istifadə edirik .
- Sektoral söz araşdırmasını tamamladıqdan sonra məqsədimiz Rəqib Analizimizi etməkdir. Veb saytımızın hədəflədiyi sözlərin sayını və bu açar sözlərdə rəqiblərimizin sıralamasını qeyd edirik. Rəqiblərimizdən müsbət və mənfi cəhətlərimiz SWOT təhlili ilə müəyyən edilir. Saytın bütün səhifə sözləri üçün xüsusi həllər istehsal olunmağa başlandı.
- Rəqiblərin mövcud trafiki, geri keçidləri və üst səhifələri haqqında şərhlər vermək üçün Ahrefs, Smilarweb və Ranksignals kimi alətlərdən istifadə edə bilərsiniz.
Saytın təhlili
Sayt Analizi bölməsində vebsaytın bütün səhifələrinin SEO kriteriyaları qiymətləndirilir. Natamam və ya səhv müraciətlər düzəldilməyə başlanır. Məsələn, veb saytın başlıq, təsvir, başlıq etiketləri, mobil uyğunluq, sayt sürəti kimi bütün göstəriciləri bir-bir qiymətləndirilir. Biz bu prosesi Screaming Frog, Botify və Search console kimi xidmətlər vasitəsilə davam etdiririk.
Səhifədə Optimallaşdırma (On-səhifə SEO)
Google-un veb saytı daha yaxşı başa düşməsi üçün 200 fərqli meyarlara əməl edilməlidir. Bunlar saytın sürəti, başlıq etiketinin uyğunluğu, təsvir kimi meyarlardan ibarətdir. Google bu meyarlara ən yaxşı uyğun gələn veb saytı sıralayır. Egegen olaraq dizayn etdiyimiz saytları DAXİLİ SEO narahatlığı ilə edirik. Yaradılan səhifə istifadəçi təcrübəsinə uyğundur və saytda vaxt keçirərkən heç bir problemlə qarşılaşmamağa diqqət yetiririk. Bu əməliyyatları yerinə yetirərkən biz ekspert məzmun redaktorlarımız tərəfindən səhifə üçün ən keyfiyyətli məzmunu hazırlayırıq. Məzmun hissəsi Google üçün ən vacib meyarlardan biridir. Böyük miqdarda məzmun istehsal etməkdənsə, az miqdarda keyfiyyətli məzmun istehsal etməyi veb saytın sağlamlığı üçün daha faydalı hesab edir.
Xarici seo
- Səhifədənkənar SEO hissəsi ən azı Daxili SEO qədər vacibdir və təcrübə tələb edir.
- Bu, tamamilə saytdan kənardan edilən müdaxilələrdən ibarətdir.
- Bu, daha yüksək yer tutmağınızı asanlaşdıran əsas tədqiqatlardan biridir.
- Ancaq bu araşdırmada hər igidin qatıq yeməsi fərqlidir ifadəsini işlədə bilərik.
- Bəzi SEO mütəxəssisləri Anchor Text-ə yönəlmiş geri bağlantılara diqqət yetirsələr də, bəzi SEO mütəxəssisləri çılpaq bağlantılar üzərində işləyirlər.
- Bu tamamilə SEO mütəxəssisinin üstünlüklərindən və təcrübəsindən asılıdır.
- Bununla belə, hər kəs tərəfindən qəbul edilən ən mühüm məsəl ən nüfuzlu saytlardan veb-sayta istinad edəcək linkləri toplamaqdır.
- Geri bağlantılar satın alınarkən, əvvəlki addımlarımızdan biri olan Rəqib təhlili məlumatından istifadə edilə və rəqiblərimizin əlaqə saxladığı və ya əlaqə saxladığı saytlar izlənilə bilər. Link alışları həmin yerlərdən edilə bilər.