Affiliate Marketing
Affiliate Marketinq nədir?
Türk dilində affiliate marketing olaraq təyin olunan Affiliate Marketing, “CPA”, yəni “Cost Per Action” olaraq ifadə edilir . Türk dilində "iş başına xərc" olan bu modeldə ; Məhsulun sahibi olan tərəf, yəni şirkət / brend / filial saytları və məhsulu / xidməti öz səyləri və şəbəkələri ilə reklam edən tərəflər var. Affiliate Marketing, ən tanış və əsas mənada birbaşa satış biznesinin internet versiyasıdır . Təbii ki, affiliate marketing ənənəvi birbaşa satış aksiyasının təkmil modeli olduğunu söyləmək daha doğru olardı.
∴
İnternetdə və sosial mediada pul qazanmağa başlamaq, məhsulların reklamı və/və ya onları həyata keçirmək artıq bütün markalar və istifadəçilər üçün təbii, lakin asan olmayan bir prosesdir. İndi biz affiliate marketing haqqında iki fərqli baxımdan danışacağıq.
Şirkətlər üçün Affiliate Marketing
Brend/Şirkət baxımından; Əgər sənayenizdə rəqabət apara biləcək gücə sahibsinizsə (qiymət, logistika, paylama, istehsal dəyəri və s.) və ətrafınızda məhsul/xidmətlərinizi reklam edə biləcək insanlar varsa (influencer, fenomen, blogger, vlogger və s.) , siz filial marketinqi ilə böyük qazanc əldə edə bilərsiniz
İnsanlar üçün Affiliate Marketing
İstifadəçilər baxımından; Sizə aid olmayan, hətta sizinlə heç bir əlaqəsi olmayan məhsulları reklam etməklə bu məhsulların satışını təmin edə bilərsiniz. Beləliklə, etdiyiniz hər satışdan komissiya qazana bilərsiniz. Bir sözlə, siz əlavə gəlir və ya birbaşa gəlir modeli hesab edə biləcəyiniz affiliate marketinq vasitəsilə çox ciddi qazanclar əldə edə bilərsiniz.
∴
İnternetdən satış başına komissiya anlayışı əsasında hazırlanmış “affiliate marketing” in türkcə qarşılığı “ affiliate marketing” dir . Ən əsas mənada Affiliate Marketing internetdən pul qazanma sistemidir.
Affiliate Marketing 2 yolla həyata keçirilir
Rəqəmsal marketinqin fərqli bir ölçüsü olan filial marketinqi ilə qazanc əldə etməyin 2 alternativi var. Birincisi, birbaşa məhsul sahibləri, yəni şirkətlərlə həyata keçirilən modeldir. Digəri isə vasitəçi saytlar vasitəsilə həyata keçirilən sistemdir. Bu mövzu ilə bağlı təfərrüatlar aşağıdakılardır;
- Məhsul Sahibləri/Şirkətləri: Məhsul sahibləri və şirkətlərin etdikləri ilk şey mallarını və/və ya xidmətlərini vasitəçi saytlara əlavə etməkdir. Daha sonra hər bir şirkət öz mənfəət marjasına uyğun olaraq komisyon haqqı qarşılığında ortaq olacağı insanlarla əməkdaşlıq edir. Bundan əlavə, hər bir şirkət affiliate marketing edə bilər. Və bu üsul düzgün tətbiq edildikdə, əslində şirkətə bazar payını artırmağa imkan verir.
- Vasitəçi saytlar: "Affiliate network" də adlandırılan vasitəçi saytların məqsədi; şirkətləri və satış tərəfdaşlarını eyni sistemdə bir araya gətirmək . vasitəçi saytlar; Şirkətlər və satış tərəfdaşları üçün texniki infrastruktur və maliyyə sistemi hazırlanarkən məhsul sahibləri məhsullarını sistemə əlavə edirlər. Satış partnyorları isə bu sistem vasitəsilə vasitəçilik etmək istədikləri məhsulları seçərək affiliate marketinqlə məşğul olurlar.
Ortaq marketinqdə vasitəçi saytların rolu nədir?
Broker saytlarının əsas missiyası satış partnyorlarının öz satışlarını həyata keçirə bilməsi üçün reklam linkləri yaratmaqdır.Bu linklər sayəsində satış etmək və satışı izləmək daha asandır. Affiliate marketinq üçün vasitəçilik təmin edən bu saytlara üzv olmaq pulsuzdur . Bu arada, satış tərəfdaşlarına ödənişlər vasitəçi saytlar vasitəsilə həyata keçirilir. Bu, həm də sistemin davamlılığını və şəffaflığını təmin edir.
Filiallar
Satış tərəfdaşları; blog, Youtube, xəbər saytları, rəqəmsal jurnallar, sosial şəbəkələr və ya ( Adwords və s.) kimi reklam/marketinq kanallarından istifadə edirlər . Təbii ki, onlar ilk növbədə filial marketinqi üçün vasitəçi sayt olaraq təyin etdiyimiz saytın üzvü olmalı və ortaq olmaq istədikləri şirkətləri və məhsulları müəyyən etməlidirlər. Daha sonra strategiya qurub reklam etməyə başlayırlar. Burada bilmək lazım olan ən mühüm məqam; Məhsullara görə məsuliyyət satış tərəfdaşlarına aid deyil .
Affiliate Marketing necə aparılır?
Affiliate Marketing nədir? Sualdan sonra indi keçək işin necə aparılmasına. Əslində bu sektorda pul qazanmağın, yəni bizneslə məşğul olmağın məntiqi kifayət qədər sadədir. Affiliate Marketing haqqında rəvayətlərdə ümumiyyətlə fermer və ovçu üsullarından bəhs edilir. Amma mən bunu sizə bir az daha geniş izah edəcəyəm. Çünki affiliate marketinqdə vacib olan şey satmaq üçün müştərilər tapmaqdır. Reklamın işə girdiyi yer budur.
1) Reklam üçün lazım olan infrastrukturu hazırlayın.
Bu başlıqda reklam üçün ən çox seçilən 3 strategiyadan bəhs edəcəyəm. Təbii ki, bu prosesdə müxtəlif üsulları da seçə bilərsiniz.
Bloqun Başlanması
Affiliate marketinqin diqqət mərkəzində reklam etməyin ən təsirli üsulu blog açmaqdır. Burada önəmli olan bloqunuzun hədəf auditoriyanıza yönəlməsidir. Hədəf auditoriyası və müştəri diqqəti ilə qurduğunuz bloqunuzda affiliate marketinq fəaliyyətləri etdiyiniz zaman çox yaxşı nəticələr çıxacaq.
Bloqunuzu açmaqda məqsədiniz affiliate marketinq etməkdirsə, bloqunuza daxil edəcəyiniz mövzularla bağlı etməli olduğunuz ilk şey müştəri kimi düşünməkdir. Hədəf auditoriyanız, yəni oxucularınız/izləyiciləriniz kimi düşünərək internet axtarışlarında hədəf auditoriyanızın qarşısına necə çıxacağınızı anlaya bilərsiniz. Bu strategiya ilə blogunuzu yaratdıqdan sonra məzmununuzu yaratmağa başlaya bilərsiniz.
∴
Siz bloqunuzdakı məqalələrdə müvafiq reklam linklərini yerləşdirərək oxucuları filial marketinqi olduğunuz məhsula yönəldə bilərsiniz. Beləliklə, bloqunuza daxil olan və həmin məqaləni oxuyan və məqalədəki linklərə klikləyənlər sizin affiliate marketinqinizə töhfə verəcəklər. Təbii ki, sadəcə klikləyib həmin sayta daxil olmaq kifayət deyil. Onlar həmçinin təqdim etdiyiniz linkdən istifadə edərək həmin məhsulu(ları) almalıdırlar .
Sosial Mediya
Başda Facebook olmaqla bütün sosial media vasitəsilə affiliate marketinq etmək mümkündür. Bunun üçün sizə hədəf auditoriyanız üçün bir səhifə lazımdır. Bu səhifəni qurduqdan və böyüdükdən və aktiv izləyiciləriniz olduqdan sonra reklam linkləri ilə paylaşacaqsınız. Bu, satmağa imkan verir.
İnternet reklamları
Google Adwords kimi platformalar sayəsində hədəf auditoriyaya daha asan çatmaq mümkündür. Amma burada qeyd edilməli olan məqam budur; Belə platformalarda reklam etmək üçün pul ödəməlisən. Təbii ki, bu reklamları daha yaxşı planlaşdırmalısınız. Əgər reklamlardan qazandığınız qonorar bu platformalarda xərclədiyinizdən azdırsa, bu sizə zərər verəcək. Buna görə də bu platformalardan istifadə edərkən yaxşı optimallaşdırma etməlisiniz.