Uğurlu Onlayn Drop Shipping Biznesini qurmaq
Dropshipping, brendlərin məhsul ehtiyatlarını birbaşa idarə etmədiyi və yaymadığı pərakəndə satış strategiyasıdır. Əksinə, sifariş alındıqda, məhsul nömrəsi, çatdırılma ünvanı və sifariş tarixi kimi məlumatlar şirkət tərəfindən sifarişi onun adından yerinə yetirmək üçün üçüncü tərəfə göndərilir.
Dropshipping prosesi beş əsas addımı izləyir:
- Alıcı bir dropshipping satıcısına sifariş verir.
- Pərakəndə satıcı sifarişi emal edir və topdan satıcıya göndərir.
- Topdan satıcı sifarişi pərakəndə satıcıdan alır.
- Topdan satıcı sifarişi göndərir.
- Alıcı sifarişi qəbul edir.
Dropshipping ilə ənənəvi pərakəndə satış arasında əsas fərq, pərakəndə satıcının nə inventar, nə də əlaqəli fiziki infrastrukturu saxlamamasıdır. Bundan əlavə, dropshipping tədarükçülər və pərakəndə satıcılar arasındakı dinamikanı əsaslı şəkildə dəyişdirir. Pərakəndə satıcılar tədarükçülərdən əşyalar almaq və onları yenidən satmaq əvəzinə sifarişləri onların adından yerinə yetirən təchizatçılara göndərirlər. Fiziki inventarın olmaması səbəbindən, dropshipping ənənəvi kərpic və minaatan əməliyyatları deyil, yalnız e- ticarət pərakəndə satış şirkətləri üçün işləyir.
Dropshipping-in satış vergisi nəticələrini öyrənin
Dropshipping-in faydaları
Dropshipping e-ticarət tacirlərinə bəzi əhəmiyyətli üstünlüklər təqdim edir:
Aşağı başlanğıc xərcləri
Dropshipping strategiyasını qəbul edən bizneslər inventar əldə etmək və ya onu saxlamaq üçün yer yaratmaq üçün kapital qoymağa ehtiyac duymurlar. Onlar həmçinin inventarlarını təşkil etməyə və ya sifarişləri yerinə yetirmək üçün işçi işə götürməyə vaxt sərf etməli deyillər. Bu o deməkdir ki, dropshipping-in giriş üçün çox aşağı maneəsi var, çünki ənənəvi pərakəndə satış əməliyyatını həyata keçirmək üçün lazım olan vəsaitiniz olmadıqda dropshipping biznesinə başlaya bilərsiniz.Ölçeklenebilirlik
Sifarişin yerinə yetirilməsi fiziki yerin ölçüsündən və ya sifarişi göndərmək üçün lazım olan işçilərin sayından asılı olmadığı üçün, bir damla göndərmə pərakəndə satışı tez bir zamanda miqyasını artıra bilər. Bu səbəbdən, dropshipping, mövsümi amillər və ya digər səbəblərə görə dəyişkən satışlarla üzləşən pərakəndə satışçılara böyük fayda verə bilər.Aşağı inventar idarəetmə
Fiziki inventar saxlamaq ehtiyacını aradan qaldırmaqla, dropshipping pərakəndə satış şirkətlərinin üzləşdiyi idarəetmə xərclərini azaldır. Onlara inventar izləmək, onu yerləşdirən infrastrukturu idarə etmək və ya təchizatçılara təhvil verilən göndərməni idarə etmək üçün vaxt sərf etməyə ehtiyac yoxdur.Geniş məhsul təklifləri
Dropshipping daha çox məhsul imkanları açır. Pərakəndə satıcılar daha geniş çeşiddə məhsullar təklif edə bilər, yəni saxlama olmadan bu qədər çox variant təklif edə bilməyəcək kiçik biznes geniş seçim sata bilər.Çeviklik
Dropshipping pərakəndə biznesin bir çox istiqamətlərinə çeviklik gətirir. Brend istənilən yerdən fəaliyyət göstərə, müxtəlif növ məhsullar təklif edə və bazar üstünlükləri dəyişdikdə təkliflərini asanlıqla dəyişə bilər.
Dropshipping problemləri
Populyar pərakəndə satış strategiyası olsa da, dropshipping ilə bağlı xüsusi problemlər var. Uğurlu dropshipping biznes məqsədlərinizə uyğunlaşmaq üçün iş axınının detallarını tələb edir. Siz həmçinin aşağı mənfəət marjası və ya potensial hüquqi problemlər kimi dropshipping ilə əlaqəli mənfi təsirlərlə işləməlisiniz.
Üçüncü tərəf təchizatçılarına etibar
Pərakəndə satıcılar adətən müəyyən dərəcədə öz təchizatçılarına güvənirlər, lakin bu, xüsusilə dropshipping xidmətlərindən istifadə edənlər üçün doğrudur. Üçüncü tərəf təchizatçı vəd edildiyi kimi sifarişi yerinə yetirmədikdə, müştəri şikayət etdikdə pərakəndə satıcı qiyməti ödəyir. Eynilə, tədarükçü qəfildən işini dayandırarsa, pərakəndə satıcı öz biznes əməliyyatlarında kütləvi şəkildə pozulma ilə üzləşir.
Əgər pərakəndə satıcının əlində yeni təchizatçı axtarışı zamanı əməliyyatları davam etdirməyə imkan verən fiziki inventar varsa, bu cür problemlər daha az zərbə olacaq. Yeni brendlər üçün belə bir pozulma halında işləyən fövqəladə hallar planının olması vacibdir.
Dropshipping məhsulun mövcudluğu və keyfiyyətə nəzarət kimi sahələrə nəzarəti də üçüncü tərəflərin əlinə verir. Bu, pərakəndə satıcıları müştərilərə göndərməzdən əvvəl malları yoxlamaq və ya telefonda proqram təminatının əvvəlcədən quraşdırılması və ya zərgərlik məmulatlarına xüsusi mesaj yazmaq kimi əlavə dəyərli xidmətlər təklif etmək imkanından məhrum edir.
Yüksək rəqabət səviyyəsi
Pərakəndə satıcının dropshipping-dən yararlana bilməsi o deməkdir ki, sizin ciddi rəqabətlə üzləşmə ehtimalınız var. Biznesinizin müəyyən məhsulların satışa çıxarılması üçün təchizatçı ilə eksklüziv razılaşması olmasa, rəqiblərin təklif etdiyiniz eyni məhsulları satmasına heç nə mane ola bilməz.
Bu o deməkdir ki, dropshipping-ə güvənən pərakəndə satıcılar öz markalarına xas məhsul və ya xidmətlər təklif edə bilməyəcəkləri üçün izdihamdan fərqlənməkdə çətinlik çəkə bilərlər. Pərakəndə satıcılar müstəsna müştəri təcrübəsi təmin etmək və ya yaddaqalan, istifadəçi dostu e-ticarət təcrübəsi təqdim etmək kimi başqa yollarla rəqabət aparmalı olacaqlar .
Sıx mənfəət marjaları
Dropshipping sifarişin yerinə yetirilməsi prosesinin bir hissəsini üçüncü tərəfə təhvil verməyi nəzərdə tutduğundan, gəlirinizi azaldır. Bu o deməkdir ki, ənənəvi pərakəndə satıcı ilə eyni gəliri əldə etmək üçün adətən satış həcmini artırmalı olacaqsınız.
Çətin müştəri dəstəyi
Sifarişlə bağlı problem yarandıqda, problemi həll etmək üçün müştəri dəstəyinin göstərilməsi inventarlarına nəzarət etməyən pərakəndə satıcılar üçün daha çətindir. Müştərinin məhsulla bağlı sualı varsa, onun qüsurlu olduğunu iddia edirsə və ya onu heç vaxt almayıbsa, pərakəndə satıcı problemi həll etmək üçün üçüncü tərəf satıcı ilə işləməli ola bilər. Bu, sifarişin yerinə yetirilməsi prosesində heç bir təchizatçının iştirak etmədiyindən daha çox iş və idarəetmə xərcləri yaradır.
Dropshipping ilə necə başlamaq olar
Dropshipping biznesinə başlamazdan əvvəl sizi rəqiblərdən fərqləndirmək üçün strategiya hazırlamalısınız.
Niş tapmaq və böyüməyi planlaşdırmaq
İlk addım düzgün bazar imkanını müəyyən etməkdir. Qeyd edildiyi kimi, pərakəndə satışa başlamaq asandır – ona görə də siz təklif etməyi planlaşdırdığınız eyni malları dropshipping edən digər satıcılar tərəfindən artıq doymamış istehlakçı auditoriyası tapmalısınız. Yaxşı yanaşma, tədarükçünü birbaşa cəlb etmədən alıcılar üçün adətən çətin əldə edilən, eyni zamanda pərakəndə satışçılar üçün öz fiziki inventarlarında saxlamaq çətin olan məhsulların müəyyən edilməsinə diqqət yetirməkdir.
Məsələn, xüsusi hissələrini götürək. Onlar adətən əksər pərakəndə mağazalarda rəfdən təklif edilmir. Eyni zamanda, ən böyük pərakəndə satıcılar istisna olmaqla, onların hamısı üçün stokda saxlamaq çətin olardı, çünki hər bir ixtisaslaşdırılmış hissə aşağı satış həcmi görəcək. Buna görə də, hər birinin müəyyən bir müddət ərzində əldə etdiyi gəlirlə müqayisədə inventarda saxlanması baha başa gələcək. Bu əşyaları göndərməklə, daha kiçik bir pərakəndə satıcı onları sərfəli təklif edə bilər.
Sifarişləri yerinə yetirmək üçün təchizatçı ilə müqavilə bağlaya bilsəniz, eyni növ məhsulları satmağa çalışan ənənəvi pərakəndə satıcılar üzərində sizə üstünlük verəcək şəkildə müəyyən bir bazar məkanında effektiv satış edə bilərsiniz.
Biznesinizin uzunmüddətli inkişafı üçün hansı bazar sahəsinin daha yaxşı olduğunu düşünmək də vacibdir. Müəyyən təcrübəniz olan məhsullar xəttinə diqqət yetirmək, hətta digər pərakəndə satıcılar eyni növ məhsulları buraxmağa başlasalar belə, rəqabətə üstünlük verəcəklər. Eyni şəkildə, satdığınız malların kateqoriyasının gələcək illərdə nə qədər artacağını müəyyən etmək üçün araşdırma aparın.
Öz dropshipping saytınızı yaratmaq
Məhsul fokusunuzu müəyyən etdikdən sonra siz dropshipping veb saytı yaratmağa hazırsınız. Bu tapşırığı yerinə yetirmək üçün müxtəlif e-ticarət platformaları mövcuddur və biznes məqsədlərinizə uyğun olanı seçmək vacibdir.
Nəzərə alınmalı olan amillərdən biri platformanın imkanlarının nə qədər əhatəli olmasıdır. Hər şeyi sadə saxlamaq üçün, birdən çox varianta güvənməkdənsə, bir dropshipping saytı yaratmaq üçün lazım olan hər şeyi təmin edən tək bir həll seçmək istəyə bilərsiniz.
Başqa bir amil, dropshipping saytınızın və əlaqəli alətlərinizin sifarişin idarə edilməsi prosesində sizə nə qədər görünməsidir . Müştəri dəstəyi əməliyyatlarını həyata keçirməyə kömək etmək və təchizatçılarla bağlı hər hansı bir problemi başa düşmək üçün hər bir sifarişi təchizatçıya göndərdikdən sonra baş verənlər haqqında mümkün qədər çox məlumat toplaya bilməlisiniz.
Onlayn istifadəçi təcrübəsi də nəzərə alınmalı vacib amildir, çünki qüsursuz rəqəmsal ticarət mühiti rəqabətli bazarlarda fərqlənməyə kömək edə bilər. Saytınızın istifadəçilərin üstünlük verdiyi cihazlar vasitəsilə rahatlıqla daxil olmaq, gözdən keçirmək və satın almaq üçün konfiqurasiya edildiyinə əmin olun.