Biznes üçün Sosial Media Marketinqi
Sosial media marketinqi hər ölçüdə olan biznesin perspektivlərə və müştərilərə çatması üçün güclü bir yoldur. İnsanlar sosial mediada brendləri kəşf edir, öyrənir, izləyir və alış-veriş edir, belə ki, Facebook, Instagram və LinkedIn kimi platformalarda deyilsinizsə, bu fürsəti əldən vermiş olursunuz! Sosial mediada böyük marketinq biznesinizə diqqətəlayiq uğur gətirə bilər, sadiq brend müdafiəçiləri yarada bilər və hətta liderləri və satışları artıra bilər.
- Sosial media marketinqinə dair bu tam təlimatda siz öyrənəcəksiniz:
- Faydaları, statistikası və məsləhətləri ilə sosial media marketinqi nədir.
- Sosial media marketinq strategiyasını necə qurmaq və onu həyata keçirmək üçün bir plan.
- Yeddi ən yaxşı sosial media marketinq platforması və onlardan necə istifadə etmək olar
- Ən yaxşı sosial media marketinq platformaları müqayisə edildi
- Tam ölçüdə baxmaq üçün klikləyin .
- Mündəricat
- Sosial media marketinqi nədir ?
- Sosial media marketinqinin faydaları
- Sosial media marketinq statistikası
- Sosial media marketinq strategiyası
- Sosial media marketinq planınızı yaratmaq
- Sosial media marketinq məsləhətləri
- Ən yaxşı sosial media marketinq platformaları
- Sosial media marketinq kursları
- Sosial media marketinq xidmətləri
Sosial media marketinq
Sosial media marketinqi , marketinq və brendinq məqsədlərinizə çatmaq üçün məşhur sosial media şəbəkələrinin gücündən istifadə edən rəqəmsal marketinq formasıdır . Ancaq bu, yalnız biznes hesabları yaratmaq və istədiyiniz zaman dərc etmək deyil. Sosial media marketinqi ölçülə bilən məqsədləri olan inkişaf edən strategiya tələb edir və aşağıdakıları əhatə edir:
- Profillərinizin saxlanması və optimallaşdırılması.
- Brendinizi təmsil edən və müvafiq auditoriyanı cəlb edən şəkillər, videolar, hekayələr və canlı videolar yerləşdirmək.
- Şərhlərə, paylaşımlara və bəyənmələrə cavab vermək və nüfuzunuzu izləmək.
- Brendiniz ətrafında bir cəmiyyət qurmaq üçün izləyicilər, müştərilər və təsir edənlərlə izləyin və onlarla əlaqə saxlayın.
- Sosial media marketinqinə həmçinin pullu sosial media reklamları daxildir, burada biznesinizin böyük həcmdə hədəflənmiş istifadəçilərin qarşısında görünməsi üçün pul ödəyə bilərsiniz.
SMM
- Sosial media marketinqinin faydaları
- Belə geniş istifadəsi və çox yönlü olması ilə sosial media bu gün biznesinizin marketinqi üçün ən effektiv pulsuz kanallardan biridir. Sosial media marketinqinin bəzi xüsusi üstünlükləri bunlardır:
- Biznesinizi humanistləşdirin: Sosial media sizə biznesinizi bazarınızın fəal iştirakçısına çevirməyə imkan verir. Profiliniz, yazılarınız və istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqəniz auditoriyanızın tanış ola biləcəyi, əlaqə saxlaya biləcəyi və etibar edə biləcəyi əlçatan bir şəxsiyyət yaradır.
- Trafiki artırın: Profilinizdəki link, yazılarınızdakı blog yazısı bağlantıları və reklamlarınız arasında sosial media vebsaytınıza gələn trafiki artırmaq üçün ən yaxşı kanaldır və burada ziyarətçiləri müştərilərə çevirə bilərsiniz. Üstəlik, sosial siqnallar dolayı SEO faktorudur.
- Potensial müştərilər və müştərilər yaradın: Siz həmçinin Instagram/Facebook mağazaları, birbaşa mesajlaşma, profillərdə fəaliyyətə çağırış düymələri və görüş sifarişi imkanları kimi xüsusiyyətlər vasitəsilə birbaşa bu platformalarda potensial müştərilər və dönüşümlər yarada bilərsiniz.
- Brend şüurunu artırın: Sosial media platformalarının vizual təbiəti sizə geniş auditoriya arasında vizual şəxsiyyətinizi yaratmağa və brend şüurunu yaxşılaşdırmağa imkan verir . Və daha yaxşı brend məlumatlılığı bütün digər kampaniyalarınızla daha yaxşı nəticələr deməkdir.
- Münasibətlər qurun: Bu platformalar sizin izləyicilərinizlə həm birbaşa, həm də dolayı ünsiyyət xətlərini açır, bunun vasitəsilə siz şəbəkə qura, rəy toplaya, müzakirələr apara və fərdlərlə birbaşa əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Smm xidməti
Sosial media şəbəkələrində auditoriyanız nə qədər böyük və daha çox məşğul olarsa, marketinq məqsədlərinizə nail olmaq bir o qədər asan olar.
Biznesinizi tanıtmaqdan danışarkən...
- Sosial media marketinq statistikası
- Yuxarıdakı üstünlüklərə gəlincə, sadəcə sözümüzü qəbul etməyin. Onun gücünü sübut edən bəzi sosial media marketinq statistikasına nəzər salaq :
- Sosial mediada bizneslə bağlı müsbət təcrübəsi olan insanların 70%-dən çoxu bu biznesi öz şəbəkələrinə tövsiyə edəcək.
- Facebook istifadəçiləri hər ay orta hesabla 12 Facebook reklamına klik edirlər.
- İnsanların 81%-i məhsul və xidmətləri araşdırmaq üçün Instagram-dan istifadə edir.
- Twitter istifadəçilərinin təxminən 80%-i tvitlərinə cavab aldıqda biznes haqqında daha müsbət hiss edirlər.
- LinkedIn-də 5 nəfərdən 4-ü biznes qərarları verir.
- TikTok istifadəçilərinin 46%-i başqa heç bir diqqəti yayındırmadan proqrama qoşulur.
- sosial media marketinq statistikası
Uğurlu sosial media marketinq strategiyasının əsasları
Uğurlu sosial media marketinq strategiyası hər bir iş üçün fərqli görünəcək, lakin onların hamısının ortaq cəhətləri bunlardır:
Auditoriyanızın bilikləri: Onlar hansı platformalardan istifadə edirlər, onlara nə vaxt və niyə daxil olurlar, hansı məzmunu bəyənirlər, başqa kimi izləyirlər və s.
Brend identifikasiyası: İzləyicilərinizə çatdırmaq istədiyiniz mesaj nədir? Məzmununuza baxarkən onların necə hiss etmələrini istəyirsiniz?
Məzmun strategiyası: Sosial sahədə kortəbiilik səviyyəsi olsa da, ardıcıl səsə sahib olmaq və müntəzəm olaraq keyfiyyətli məzmun istehsal etmək üçün strukturlaşdırılmış məzmun strategiyasına ehtiyacınız olacaq.
Smm şirkəti
Artıq sosial media marketinq strategiyasının əsaslarını bildiyiniz üçün onu hərəkətə keçirməyin vaxtıdır. Sosial media marketinq planınız strategiyanızı həyata keçirmək üçün yol xəritəsidir. Uğurunuzu ölçə və resurslarınızı ağılla xərclədiyinizə əmin ola biləsiniz ki, bu, səylərinizə struktur yaradır. Sosial media marketinq planınızı necə yaratmaq olar :
- Platformalarınızı seçin: Hədəf auditoriyanıza, sənayeniz üçün populyar platformalara, həmçinin bant genişliyinizə əsaslanaraq seçin. Yalnız aktiv şəkildə ayaqlaşa biləcəyiniz platformaların sayını götürün. Həmişə birindən başlaya və sonra onları öyrəndikcə daha yavaş əlavə edə bilərsiniz.
- Məqsədlər və vəzifələr təyin edin: Bunlar sadə və tapşırıq kimi olmalıdır, ay ərzində gündə bir dəfə yazı göndərmək, profillərinizi qurmaq və ya rəqabətli təhlil etmək kimi . Ritmə daxil olduqdan və fikirlər topladıqdan sonra, izləyicilərinizi X% artırmaq və ya ayda X [auditoriyanızın bəyəndiyini tapdığınız məzmun növlərini] dərc etmək kimi daha konkret və strateji hədəflər təyin edə biləcəksiniz.
- Müntəzəm olaraq hesabat verin və tənzimləyin: Hansı postların daha çox əlaqə yaratdığını, daha çox izləyici əldə edib - etmədiyinizi müəyyən etmək və auditoriyanızın demoqrafik göstəricilərini görmək üçün hər bir platformanın analitikasından istifadə edin . İşləyənləri birləşdirin və miqyasını artırın, yaramayanları isə qarışdırın.