SMM xidməti
SMM Sosial Media Marketinq sözünün qısaltmasıdır. SMM menecerinin işi Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin və s. kimi sosial media platformalarında biznes və ya təşkilatın marketinq fəaliyyəti ilə məşğul olmaqdır. Onlar şirkətin sosial media strategiyasına və məzmununa, o cümlədən reklam və vizualına cavabdehdirlər.
SMM xidməti kimlər üçündür?
Yaşadığımız dövr şirkətlərin təkcə ənənəvi yox, həm də rəqəmsal arenada marketinq fəaliyyətlərini keçirməyi mütləq şəkildə tələb edir. Hər bir şirkətin (böyük, orta, kiçik bizneslərin), təhsil mərkəzlərinin, dil kurslarının, qeyri kommersiya təşkilatlarının, fiziki mövcud olmayan xidmətlərin belə social media səhifələrinin olması zəruridir. Bu şirkətlər SMM xidməti istifadə etməklə sosial media üzərində istər öz satışlarını artıra, istərsə də brend imicini yarada bilərlər.
SMM xidməti yalnız post paylaşmaqdır?
SMM xidməti müştərilərə və müxtəlif məqsədlərə çatmaq üçün sosial mediadan istifadə edən marketinq formasıdır. SMM həm sosial şəbəkələrdə pullu reklam, həm də viral olan üzvi məzmunu əhatə edir.
SMM xidməti sosial media marketinq xidmətidir. Bu, müxtəlif platformalarda şirkətin sosial media profillərinin idarə edilməsi və təşviqi prosesidir.
Sosial Media Marketinqi təkcə məhsul və xidmətləri müştərilərə tanıtmaqdan ibarət deyil; bu, potensial müştərilərin şirkətinizin sadiq pərəstişkarlarına çevrilməsinə səbəb ola biləcək brendiniz ətrafında onlayn icma yaratmaqdan ibarətdir.
Sosial mediadan biznes üçün istifadə etməyin müxtəlif yolları var. Ən çox yayılmış olan, adətən mətn əsaslı, lakin şəkillər, videolar və digər multimedia növlərini ehtiva edə bilən kontentin yaradılmasıdır. Kontent sosial şəbəkədə istifadəçinin profilində və ya səhifəsində dərc olunur və həmin profilə və ya səhifəyə keçid verən digər istifadəçilərlə paylaşılır
Sosial Media Marketinqi təkcə məhsul və xidmətləri müştərilərə tanıtmaqdan ibarət deyil; bu, potensial müştərilərin şirkətinizin sadiq pərəstişkarlarına, brend vəkilinə çevrilməsinə səbəb ola biləcək brendiniz ətrafında onlayn icma yaratmaqdan ibarətdir.
SMM nədir dedikdə marka və ya məhsulun rəqəmsal dünyada görünməsini artırmaq üçün istifadə edilən marketinq vasitəsidir deyə bilərik. Bu, həm də sosial media platformalarından istifadə edərək, müəssisələrə müştəriləri cəlb etməyə və saxlamağa kömək edən sosial media marketinq xidmətidir.
SMM xidmeti alarkən, bu xidməti verən şəxs və ya şirkətləri yaxşı araşdırmalı, onların gördüyü işlərə diqqət etməlisiniz, məsləhər görərdim ki, 1 ay test mərhələsi edəsiniz.
SMM xidməti ilə necə müştəri əldə edə bilərsiniz?
SMM xidməti sosial media marketinq xidmətidir. Bu, müxtəlif platformalarda şirkətin sosial media profillərinin idarə edilməsi və təşviqi prosesidir. Burada məhsul və ya xidmətinizin hədəf kütləsi müəyyən edilir, müvafiq olaraq soyuq, ilıq və isti kütlələr müəyyən edilərək, daha sonra loyal müştəri əldə etmək kimi bir çox şanslarınız yaranır.
SMM xidməti almağın üstünlükləri
SMM xidməti biznesinizin sosial mediada görünməsini artırmaq üçün istifadə oluna bilən marketinq xidmətidir.
SMM xidməti ödənişi adətən aylıq ödənilir və bu xidmətə aşağıdakılar daxildir:
-Şirkətiniz üçün gündəlik sosial media hesablarının idarə edilməsi
-Məzmunun yaradılması və paylaşımı
-Reklam kampaniyalarının yaradılması və izlənməsi
-Müştərilər, izləyicilər, təsir edənlər və s. ilə kommunikasiya yaradılması
– Aylıq hesabat və analitika