İnstaqramda necə reklam etmək olar?
Başlamazdan əvvəl bilməli olduğunuz bəzi vacib məlumatlar var: Instagram-da reklam etmək üçün Instagram hesabınıza ehtiyacınız yoxdur. Reklamlarınızı Facebook səhifəsi ilə əlaqələndirərək Instagram-da da görünə bilərsiniz. Ancaq Instagram hesabının olması biznesinizə daha çox fayda verir. Bu, istifadəçilərə izləyiciləriniz olmaq və biznesiniz haqqında daha çox məlumat əldə etmək imkanı verir.
Bəli, qeyd etdiyimiz kimi, ilk addımı atlayıb birbaşa ikinciyə keçə bilərsiniz, lakin əvvəlcə Instagram səhifəsi açmağı məsləhət görürük.
Facebook Reklam Menecerindən istifadə edərək Instagram-da reklam
Instagram reklamından istifadə etməyin iki yolu var: Instagram tətbiqi və ya Facebook Reklam Meneceri.
Bir az daha mürəkkəb olsa da, Facebook Reklam Meneceri Instagram tətbiqi ilə müqayisədə daha çox daxili reklam alətlərinə malikdir. O, sizə hədəf demoqrafik, reklam formatları, büdcə və kampaniya uzunluğu üzərində əlavə nəzarət imkanı verir.
Facebook Reklam Menecerini açın
Başlamaq üçün Facebook səhifənizin Instagram profilinizlə əlaqəli olduğundan əmin olun .
Sonra biznes hesabı etimadnaməsini ilə Facebook Business Manager-ə daxil olun. Aşağı diyirləyin və Reklam Hesabı Əlavə et klikləyin.
Mövcud reklam hesabınızı birləşdirə və ya hesabınız yoxdursa, onu yarada bilərsiniz.
Bu hesaba sahib olmaq sizə Instagram reklam kampaniyalarınızı redaktə etmək, onların performansını görmək və reklam parametrlərinə nəzarət etmək imkanı verir.
Reklam hesabı yaratdıqdan sonra yuxarı sol tərəfdəki üç sətirli menyudan keçin . Reklam yaratmağa başlamaq üçün +Yarat seçin.
Əsas məqsədinizi müəyyənləşdirin
Marketinq məqsədiniz Instagram-ın platformada hər bir reklamı necə təqdim etdiyinə təsir göstərir. Buna görə də, gedəcəyiniz yeri diqqətlə seçməlisiniz.
Instagram reklamları üçün seçə biləcəyiniz səkkiz istiqamət var:
İnstagram reklamlarının qiyməti nə qədərdir?
Instagram reklamları Facebook Business Manager vasitəsilə təqdim edildiyi üçün platforma ana şirkəti kimi oxşar qiymət modellərindən istifadə edir: klik başına xərc (CPC) və təəssürat başına xərc (CPM).
CPC modeli Instagram reklamınızın aldığı kliklərin sayına əsasən dəyəri hesablayır. CPM modeli sizdən reklamın yaratdığı min təəssürat üçün ödəniş etməyi tələb edir.
Instagram reklamlarının orta qiyməti klik başına 0,83 dollar və min nümayişə görə 4,80 dollardır.
Reklamçılar tender sistemi vasitəsilə reklam yerləri ala bilərlər.
Platforma reklam göstərmək şansı gördükdə hərrac baş verir. İnstaqramın hansı reklamların konkret auditoriyaya xidmət etməsini tənzimləyir.
Instagram reklam modelləri
Instagram reklamlarınızın məzmunundan və məqsədlərindən asılı olaraq bəzi reklam formatları digərlərindən daha uyğun ola bilər. Instagram ilə reklam etdiyiniz zaman, reklamlarınız həmişə bir formata yapışmaq məcburiyyətində deyil. Buna görə Instagram reklamı yaratarkən seçmək üçün altı reklam formatı var:
1. Foto Reklamlar
Hər hansı bir sosial media istifadəçisi, yəqin ki, sponsorlu Instagram yazıları ilə tanışdır.
Klassik Instagram reklam formatı hədəf auditoriyanızın İnstaqram lentində məhsul və ya xidmətiniz üçün brend şüurunu yaratmaq üçün tək bir təsvirdən istifadə edir