SMM marketinq
- Sosial media marketinqi, markanızı yaratmaq, satışları artırmaq və veb sayt trafikini artırmaq üçün izləyicilərinizlə əlaqə yaratmaq üçün sosial media platformalarından istifadədir. Bu, sosial media profillərinizdə gözəl məzmun dərc etmək, izləyicilərinizi dinləmək və cəlb etmək, nəticələrinizi təhlil etmək və sosial media reklamları yayımlamaqdan ibarətdir.
- Əsas sosial media platformaları (hazırda) Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube və Snapchat-dır.
- Bizneslərə yuxarıda sadalanan sosial media platformalarından maksimum yararlanmağa kömək edən bir sıra sosial media idarəetmə alətləri də mövcuddur.
- Məsələn, Buffer sosial media marketinqinizdə uğur qazanmağınıza kömək edə biləcək sosial media idarəetmə alətləri platformasıdır. İstər brend qurmaq, istərsə də biznesinizi inkişaf etdirmək istəsəniz, biz sizə uğur qazanmağınıza kömək etmək istəyirik.
Sosial Media Marketinq
Sosial media marketinqi ilk olaraq nəşriyyatla başladı. Müəssisələr vebsaytlarına trafik və inşallah satış yaratmaq üçün məzmunlarını sosial mediada paylaşırdılar. Lakin sosial media sadəcə məzmun yayımlamaq üçün bir yer olmaqdan çox-çox inkişaf etmişdir.
- Bu gün şirkətlər sosial mediadan saysız-hesabsız müxtəlif yollarla istifadə edirlər.
- Məsələn, insanların öz brendi haqqında dediklərindən narahat olan bir iş sosial media danışıqlarını və müvafiq qeydlərə cavabı (sosial medianın dinlənməsi və cəlb edilməsi) izləyəcək.
- Sosial mediada necə performans göstərdiyini anlamaq istəyən bir iş, analitik alətlə (sosial media analitikası) sosial mediada əhatə dairəsini, əlaqəsini və satışını təhlil edəcək.
- Müəyyən bir auditoriyaya miqyasda çatmaq istəyən bir iş yüksək hədəflənmiş sosial media reklamları (sosial media reklamı) həyata keçirəcək.
- Bütövlükdə bunlar tez-tez sosial media menecmenti kimi də tanınır.
Marketinq şirkəti
Müəssisələr və Təşkilatlar sosial şəbəkələrdə Şirkətin ifadə etdiyi maraqları və dəyərləri paylaşan “fərdlərin şəbəkələri” ( icmalar ) yaradır və ya onlara qoşulur. Bu istifadəçilərə brend haqqında və onunla bağlı müzakirələri stimullaşdırmaq üçün müxtəlif formatlarda (mətn, şəkillər, video və s.) müvafiq məzmun təklif olunur.
sosial media marketinqinə gəlinDüzgün idarə olunarsa, bu məzmunla istifadəçi/müştəri qarşılıqlı əlaqəsi sədaqət və sosial media təbliğatı yarada bilər .
İstifadəçilər/müştərilər öz "bəyənmələri", "şərhləri", "paylaşımları" ilə öz şəbəkələrini (dostları, fanatlarını, izləyicilərini) ayrı-ayrılıqda müzakirəyə cəlb edərək onlayn ağızdan-ağıza aktivləşdirirlər.
Bu, onların bir hissəsinin öz növbəsində Şirkətin/Təşkilatın və ya brendin pərəstişkarı/izləyicisi olmaq ehtimalını xeyli artırır.
Sosial marketinq yoxsa sosial media marketinqi ?
Bəzən bloqlar, podkast proqramları və digər məzmunlar sosial marketinqdən yanlış olaraq sosial media marketinqinin sinonimi kimi istifadə edirlər. Əslində, sosial marketinq Philip Kotler və Gerald Zaltman sayəsində 70-ci illərin əvvəllərində məşhur bir intizamdır, burada təşviq ediləcək "məhsul" yaxşı və ya xidmət deyil, "insan davranışı"dır. əslində sosial reklam kampaniyasının məqsədi, məsələn, insanları ətraf mühiti qorumağa təşviq etməkdir.
Sosial Media Marketinqinin üstünlükləri nələrdir?
Sosial media marketinqinin nə olduğunu da daxil olmaqla , indi bu intizamın təklif etdiyi əsas üstünlüklərin nə olduğunu görək:
- Müştəri məmnuniyyətinin yaxşılaşdırılması;
- Müştəri loyallığının artması (brend loyallığı);
- Müştəri xidmətinin təkmilləşdirilməsi;
- Satış potensialının və satışların artması;
- Sayta və ya bloga artan veb trafiki;
- Axtarış motorlarında saytın daha yaxşı yerləşdirilməsi (sıralama);
- Brend şüurunda və ya marka şüurunda artım;
- Hədəf auditoriyanız ilə əlaqə və interaktiv əlaqələrin inkişafı;
- Sektorda ekspert və ya lider kimi reputasiyanın inkişafı (brend avtoriteti).
- Sosial media meneceri kimi təcrübə keçmək sizə real kontekstdə özünüzlə qarşılaşmağa və bəzi idarə oluna bilən çətinliklərlə üzləşməyə imkan verir, məsələn:
daha çox resurs ehtiyacı : sosial platformalar müxtəlif və müxtəlifdir, buna görə də dərc olunacaq və paylaşılacaq müxtəlif məzmun formaları (mətn, video, podkast, vebinar və s.) onların hər birinin xüsusiyyətlərinə uyğunlaşdırılmalıdır. Eynilə, sosial media marketinq kampaniyası öz-özünə başlana və tərk edilə bilməz. Bu da, birinci halda olduğu kimi, xüsusi vaxt və insan resursları tələb edir. Müəyyən bir müşahidə, xüsusən də bir çox mikro müəssisələr və KOM-lar üçün maliyyə resurslarının mövcudluğunu nəzərdə tutur, lakin bu, Influencer Marketing strategiyalarının tətbiqi ilə qismən həll edilə bilər ;
sosial medianın təbiəti : Müştərinin mənfi və ya daha pis, pis idarə olunan yazısı viral ola bilər və bununla da brendin nüfuzuna ciddi ziyan vura bilər.
Əmək bazarında ən çox axtarılan peşəkarlardan biri olmaq istəyirsiniz?
Sosial media reklamı
Aşağı xərclər : Sosial mediada profillərin yaradılması pulsuzdur, həmçinin öz sosial media idarəçiliyinizlə sosial şəbəkə kampaniyaları yaratmaq və idarə etmək.
Reklam investisiyalarından yüksək ROI (investisiya gəliri) : Sosial media reklamı tərəfindən yaradılan ROI ödənişli reklamın müxtəlif formaları arasında ən yüksəkdir. Bundan əlavə, sosial reklamlar yüksək hədəf profilinə və fərdiləşdirməyə imkan verən reklam növüdür: "reklamlar" yalnız reklamçı tərəfindən irəli sürülən məhsullar/xidmətlərlə həqiqətən maraqlanan istifadəçilərə göstəriləcək.sosial media marketoloqu nə qədər qazanır
Yüksək konversiya dərəcəsi (CR) və ya dönüşüm nisbəti: sosial media marketoloqlarının 51%-dən çoxu müştərilərlə mənalı əlaqələrin inkişaf etdirilməsinin satış nəticələrinə müsbət təsir etdiyini söyləyir (mənbə bluefountainmedia).
Müştəri Anlayışlarının Təkmilləşdirilməsi: e-poçt, ani mesajlaşma alətləri və proqramlar kimi şəxsi kanallar vasitəsilə paylaşılan məzmundan fərqli olaraq və buna görə də ölçülməsi çətin olan (Dark Social), müxtəlif sosial media marketinq alətləri korporativ müxtəlif sosial profillərdə fəaliyyətlərin dəqiq monitorinqinə imkan verir. Google Analytics kimi alətlərdən istifadə etməklə toplanmış çoxsaylı məlumatların (insight) təhlilindən brendə qarşı “hissi” ilə yanaşı, müştərilərin demoqrafik tərkibi, maraqları, davranışları və ehtiyacları haqqında mühüm məlumatlar əldə etmək mümkündür.
Marketinqinin əhəmiyyəti
Sosial media marketinqi niyə vacibdir? Sosial şəbəkələr insanların virtual görüş yerinə çevrilib, burada:
- ən müxtəlif mövzularda fikir mübadiləsi aparmaq,
- almaq istədikləri məhsul və xidmətlər haqqında rəyləri oxumaq,
- məsələn, restoranlar və ya otellər kimi getmək istədikləri yerlər haqqında məlumat axtarırlar.
- hətta sosial media ilə işləyə bilərsiniz .
Bir vaxtlar, bu sosial platformalar hələ mövcud olmayanda , bu xəbər mübadiləsi barlarda və ya digər sosial toplaşma yerlərində baş verirdi. Ancaq bu gün insanlar Instagram, Facebook, YouTube və ya LinkedIn-də daha çox vaxt keçirirlər və orada tez-tez bir-birləri ilə "görüşürlər" və danışırlar. Bu nə deməkdir? Bu o deməkdir ki, şirkətlər və peşəkarlar istifadəçilərin qarşısını almaq və onlayn sosial müzakirələrə cəlb etmək bacarığı üzərində getdikcə daha çox işləməlidirlər , çünki bu onlayn mühitlərdə onları öz müştərilərinə çevirmək mümkündür.
İnsanların fikirlərinə internetdəki söhbətlər getdikcə daha çox təsir edir və bu, internetdə məhsul satdığınız zaman, onlayn marketinqlə məşğul olsanız və ya sadəcə təsir göstərən kimi vacib və aktual olmaq istəsəniz nəzərə alınmalı bir faktdır.