Çoxsaylı üstünlüklər təmin edərək səhifələrin qarşılıqlı əlaqə nisbətlərini artırmaq şansı təqdim edən SMM xüsusilə rəqəmsallaşan dünyada əhəmiyyətli bir mövqeyə çatmışdır və indi demək olar ki, bütün səhifələr üçün məcburi hala gətirən bir vəziyyətdən danışmaq olar. Beləliklə, SMM əməliyyatlarına maraq birbaşa artır və xüsusilə yeni hesab idarəçiliyini həyata keçirənlər tərəfindən çoxlu suallar verilə bilər.
SMM Nədir?
SMM-in nə olduğunun tərifindən çox, terminin izahı əslində bir çox suala cavab verir. Reklam fəaliyyətlərini də təmsil edən marketinq əməliyyatları birbaşa olaraq daha çox insana çatmağı mümkün edir və təbii ki, bu uğuru təmin etmək üçün düzgün addımların atılması son dərəcə vacibdir. Optimallaşdırma prosesləri tətbiq edilməli və düzgün hədəf auditoriyası müəyyən edilməlidir və şərtlər yerinə yetirilərsə, marketinq hərəkətləri ilə qısa müddətdə uğur əldə etmək asanlaşır.
Təbii ki, sosial mediada reklam idarəçiliyini də təmsil edən bütün əməliyyatlarda ayrılan büdcə də önəmlidir. Ediləcək xərclərin miqdarı müəyyən edildikdən sonra bu məbləğə uyğun hərəkət etmək çox daha sağlam nəticələr verir. Lazımsız xərclərin qarşının alınması və məbləğin hədəf auditoriyaya xərclənməsi müsbət nəticə əldə etmək şansını artırır. Bu nöqtədə marketinq məlumatlarını araşdırmaq lazım gələ bilər, məsələn hədəf auditoriyanın maraqları və istiqamətləri bilinməli, düzgün təhlil edilməli və buna uyğun hərəkət edilməlidir.
SMM
İstənilən e-ticarət platforması üçün tətbiq ediləcək əməliyyatların hamısında zamanın əhəmiyyəti unudulmamalıdır. Endirim dövründə və ya bayram zamanı dəyişən istifadəçi tendensiyaları buna uyğun olaraq, reklam fəaliyyətinin həyata keçirilməsini zəruri edir. E-ticarət kateqoriyasına əlavə olaraq, bloqlar və ya oxşar səhifələr üçün vaxt anlayışı hələ də vacib olaraq bloqlar qalır.
Doğru zamanda, gündə və dövrdə reklama pul xərcləmək daha yüksək performans səviyyəsini dəstəkləyir və sosial media marketinqində aşağı büdcə ilə belə əhəmiyyətli uğurlar əldə etmək mümkündür. Buna nail olmaq üçün doğru nöqtələrə getmək kifayət ola bilər.
İstifadəçilərin ən aktiv vaxtı müşahidə oluna bilər və sosial media hesabı vasitəsilə toplana bilən bu məlumatlar işığında reklamların ən sıx saatlarda etibarlı olması düşünülə bilər. Beləliklə, qısa müddətdə daha çox insana çatmaq daha asan ola bilər. Bundan əlavə, reklam fəaliyyətlərinə hansı günlərin daxil ediləcəyi də önəmlidir. Məsələn, həftə sonu istifadəçilər müvafiq səhifədə daha az və ya daha çox vaxt keçirə bilərlər, bütün bu məlumatların işığında hərəkət etməklə sağlam marketinq prosesi tətbiq oluna bilər.