SMM strategiyası necə hazırlanmalıdır?
SMM STRATEGIYASI, SMM, SMM PAKETLERI
SMM xidmətləri təklif edən şirkətlərin SMM paketlərinə yeni sosial media bazarı strategiyası olan SMM daxildir.
Bu strategiya özündə nələri ehtiva edir?
SMM xidməti təklif paketi hazırlanmamışdan öncə müştəri, fəaliyyəti, auditoriyası, məhsul, yaxud xidməti nəzərə alınır. SMM strategiyası da bu və digər nüanslardan asılıdır. Sadə bir fərq – reklamın paylaşılacağı sosial şəbəkə, auditoriyanın yaş aralığı, məhsulun qiyməti və.s kəskin dəyişikliklərə səbəb ola bilir.
SMM strategiyası hazırlayarkən bu qaydalara əməl edilməlidir:
Hədəfinizi müəyyən edin: Bəzi şirkətlər və şəxslər ona görə SMM xidmətləri ilə maraqlanırlar ki, sosial media üzərindən öz imiclərini idarə edə bilsinlər. Onların məqsədi satış olmur. Ancaq SMM xidmətləri dedikdə əksər insanların ağlına satış gəlir. Qısası, siz də öz məqsədinizi müəyyən edin. SMM strategiyanız hansı hədəfə istiqamətlənib? Satış, yoxsa imicin idarə olunması?
Müəyyən etdiyiniz hədəflər bu özəlliklərə sahib olmalıdır:
- Spesifik
- Real
- Çatılabilən
- Həyata keçirilməsi mümkün olan
- Müəyyən zaman çərçivəsi üçün nəzərdə tutulmuş
Hədəf kütlənizi dəqiqləşdirin: Auditoriya demoqrafiya, yaş, cins, təhsil, ailə vəziyyəti və.s göstəricilərinə görə müxtəlif qruplara bölünür. Bu data SMM strategiyasının qurulması üçün çox mühümdür. Əgər SMM paketində xidmətləri təklif edən agentliklər bu bilgilərlə işləməsələr, müştərinin reklama ayırdığı pul həba olar. Məsələn, siz subay birinin qrşısına körpə uşaq məhsulları çıxarsanız, yaxud tələbə olan birinə avtomobil sığortası reklamı göstərsəniz, bir müddət sonra külli miqdarda pul itirəcəksiniz.
Rəqiblərin analizi: SMM xidmətləri ilə bağlı demək olar ki, hər yazıda, məqalədə bu hissə qeyd olunur. Çünki bununla siz gələcək fəaliyyətinizin gedişatından az da olsa, xəbərdar olacaqsınız. Müştərilərin şirkətiniz, xidmət və məhsulunuza olan marağını öyrənəcəksiniz. Rəqiblərinizin müsbət və mənfi cəhətlərini araşdırdıqdan sonra o mənfilər sizdə də varsa, aradan qaldıracaqsınız. Həmçinin rəqib şirkətləri araşdırarkən öz mənfi və müsbət tərəfləriniz öyrəndikdən sonra SWOT analiz edərək üstün cəhətlərinizi möhkəmlədə bilərsiniz.
Post plan hazırlanması: Aylıq paylaşım mövzuları əvvəlcədən bilinməlidir. Xüsusən də bayram və matəm günləri, xüsusi günlər və.s Kampaniya və yarışlar qaydanı poza bilər.
Paylaşımlarda şirkətlə bağlı məlumatların (əlaqə vasitələri və ünvan) qeyd olunması sizi müştəriləriniz üçün daha əlçatan edəcək. Bundan başqa, həştəqlərdən istifadə etdikdə potensial müştəriləriniz tərəfindən “kəşf edilmək” şansınız artacaq. SMM xidmətləri ilə bağlı əlaqə saxladığınız SMM şirkətinin bunları icra etdiyindən əmin olun. “Sharaf Media” reklam agentliyi olaraq sadalananları nöqtəsinə qədər icra etdiyimiz üçün müştərilərimiz xidmətlərimizdən tam razıdırlar.
Unikal kontent hazırlayın: Aktiv olmağı, insanlarla əlaqə qurmağı, rəy və mesajlara operativ, dəqiq cavab verməyi unutmayın. İnsanlara maraqlı gələcək kontentlər, vizuallar, videoçarxlar hazırlayın. İnsanları cəlb edəcək postlara nələr daxildir:
- RTM (Real Time Marketinq) mövzulu paylaşımlar
- Yumor
- Kreativ yanaşma
- Oyunlar
- Yarışmalar
- Məhsul və xidmətinizin üstünlükləri
- Sual-cavab və.s
SMM XİDMƏTİ
Fəaliyyətimizin əsas istiqamətlərindən birini SMM xidməti təşkil edir.
Bir marketinq sözü deyir ki, markanı sosial media hesabına görə qarşılayıb, məhsuluna görə yola salarlar.
Necə edək ki, ilk təəssüratdan potensial müştərimizin könlünü ovlayaq?
Bunun üçün ən optimal həll yolu SMM xidmətidir. Sosial media sizə müştərilərinizlə birbaşa əlaqədə olmaq, mesajlarınızı açıq şəkildə ötürmək və onların dəyərləndirmələrini ölçmək imkanı verir. Lakin bu sadaladıqlarımız o qədər də asan başa gəlmir.
SMM xidməti, SMM Baku
Gündən-günə dəyişib inkişaf edən rəqəmsal dünyada rəqabət böyüyür, oyunun qaydaları sürətli şəkildə dəyişir. Bu səbəbdən brendlərin potensial müştəriləri ilə qarşılıqlı əlaqəsi getdikcə çətinləşir. Statistikalar deyir ki, müştərinin maraq və diqqətini cəlb edə bilmək üçün sadəcə 3 saniyəniz var. Həmin 3 saniyəni düzgün dəyərləndirmək üçün həm kontentiniz çox yaradıcı və rəngarəng olmalıdır, həm də seo və s. kimi mexanizmlər düzgün idarə olunmalıdır.
reklam agentliyi olaraq rəqəmsal marketinqin inkişafını görür, vacibliyini anlayırıq. Bu səbəbdən reklamlarınızı tərtib edərkən həm potensial auditoriyanıza müraciət etməyi, həm də mövcud müştərilər ilə brendiniz arasındakı bağları gücləndirməyi hədəfləyirik. Bu istiqamətdə sizə göstərəcəyimiz xidmətlər aşağıdakı kimidir:
· Brendinizin ehtiyaclarını və sektordakı vəziyyətini qiymətləndirərək yüksək performanslı kampaniyalar planlaşdırılmaq;
· Brendiniz üçün ən uyğun rəqəmsal media vasitələrini müəyyənləşdirmək;
· Brendin rəqəmsal platformalarda önə çıxmasını təmin etmək;
· Hədəf auditoriya üçün cəlbedici kontent plan hazırlamaq;
SMM xidmətinin əsas instrumentləri:
- Kompaniyanın/brendin qrupunun yaradılması
- Facebook da Fan Page yaradılması
- Şəxsi sosial şəbəkənin yaradılması
- Korporotiv bloqun yaradılması
- Videobloqun yaradılması
- Memlərin yaradılması və aktiv yayılması
- İstifadəçi ilə daimi kontakt və s