SMM tərifi
Sosial media marketinqi: bu nədir və strategiyanı necə yaratmaq olarSosial media marketinqi (SMM) sosial platformalar üçün xüsusi hazırlanmış çoxməqsədli strategiyalar toplusudur ki, bu strategiyalar vasitəsilə şirkətlər və brendlər öz məhsullarını və ya xidmətlərini tanıtmağı, yeni müştərilərə çatmağı və ya daha çox və daha yaxşı mövcud müştəriləri cəlb etməyi hədəfləyirlər. , öz imicini və dəyərlərini qurmaq və yaymaq.
Sosial media reklamı
- Məqsədləri və məqsədləri daha yaxşı başa düşmək üçün başqa bir mühüm fərqi qeyd etmək lazımdır: sosial media marketinqi sosial media reklamı deyil və ya təkcə reklam deyil . İkinci halda, yalnız ödənişli strategiyalara ( Sosial reklamlara ) istinad edilir: sosial platformaların əksəriyyəti , əslində, illər ərzində marketoloqlara və digər biznes subyektlərinə öz investisiyalarını modulyasiya etməyə imkan verən ödənişli alətlər (məsələn, Facebook Reklamları ) inkişaf etdiriblər. və əsas hədəfinizə çatmağa yönəlmiş kampaniyalar qurun , dönüşümləri təkmilləşdirin, potensialın yaradılmasında uğur qazanın və s.
- Sosial media marketinqi (SMM), sadə sponsorlu məzmundan daha çox inkişaf edir : onun "missiyası" brendin rəqəmsal mövcudluğunun sıx əlaqəli olduğu perspektivdə sözügedən brendin və ya mövzunun rəqəmsal mövcudluğunu yaxşılaşdırmaqdır . özünün görünməsi və yerləşdirilməsi və (uzun) zəncir prosesində, həmçinin son istifadəçinin satınalma qərarlarına .
- YAXŞI BİR SOSİAL MEDİA MARKETİNQ PLANI ÜÇÜN HANSI AMİLLƏRİ NƏZƏRƏ ALMAQ LAZIMDIR
- Onda başa düşmək asandır ki, hər hansı digər ənənəvi marketinq strategiyası kimi, sosial media marketinq strategiyası da improvizə edilə bilməz, lakin müxtəlif amillərin nəzərə alınmasını tələb edir.
- İstər qısa-orta müddətli, istərsə də uzunmüddətli perspektivdə ilk növbədə öz məqsədləriniz . Tədqiq edilməmiş bir bazara daxil olan yeni bir marka və ya hətta bir marka genişləndirmə əməliyyatı həyata keçirmiş tanınmış bir marka , məsələn, hər şeydən əvvəl marka məlumatlılığını artırmalı ola bilər . Sosial media marketinq kampaniyası ideal ola bilər, hətta yeni bir məhsul buraxıldıqda və siz intizar yaratmaqla oynamaq istədiyinizdə ( jarqonda şırınga ) və icmanızdan gələn rəy, məsələn, profilaktik tədbir kimi faydalı ola bilər. rebrendinq. Qeyd etmək lazım deyil ki, bir çox subyektlər, hətta müxtəlif mənşəli insanlar sosial mediadan müştərilərə xidmət göstərmək və ya ən azı kommunikativ nöqteyi-nəzərdən korporativ böhranları təmir etmək üçün istifadə ediblər.
- Hədəf auditoriyanız . _ Əslində, sosial şəbəkələrin “gənclər” mühiti olduğu mifləri aradan qaldırılmalı və “Statista” və ya “ Italiani e Social Media 2018 ” kimi məlumatlar, Facebook və co. indi ümumi və nəsillər arası zəmindir. Doğrudur, müştəri hədəflərini bilmək (cari və perspektivlər ) varlığını ifadə etməyə kömək edə bilər.
- Öz strategiyanızı inkişaf etdirmək üçün ən uyğun platformalar . Hər yerdə olmağınız lazım olduğunu düşünməkdən daha pis bir şey yoxdur. Hər bir sosial şəbəkənin özünəməxsus xüsusiyyətləri və qrammatikası var və hər şeydən əvvəl, müəyyən bir hədəf növünə müraciət etmək və ya müəyyən məqsədə nail olmaq üçün daha uyğun olduğunu sübut edə bilər. Eyni səbəbdən, məzmunun müxtəlif kanallarda sadə bir "replikasiyası" demək olar ki, heç vaxt nəticə vermir.
- Əlinizdə olan büdcə . _ Ən son Facebook alqoritm yeniləməsinin aydın şəkildə nümayiş etdirdiyi kimi , sosial media pulsuz deyil, lakin hər hansı digər fiziki və ya rəqəmsal kanal kimi, ona çoxlu resursların ayrılmasını tələb edir .
Marketinq strategiyası
- Bir sözlə, sosial media marketinqinin daha ənənəvi marketinq və reklam investisiya formaları ilə müqayisədə üstünlükləri nələrdir ?
- Əsas müddəa ondan ibarətdir ki, hətta ən yaxşı SMM strategiyası təkbaşına yaşaya bilməz, lakin daha böyük və strukturlaşdırılmış korporativ kommunikasiya planının bir hissəsi olmalıdır
- Reklam bazarı ilə bağlı məlumatlara nəzər saldıqda , investorların əksəriyyətinin büdcələrini analoqdan rəqəmsala keçirdiklərini görürük - və həmçinin qeyd edildiyi kimi, rəqəmsalın yeganə sosial media olmadığını nəzərə alsaq, heç kim bunu etmir. Televiziya , radio , çap kağızı da fərq etməzonlar hələ tam tərk edilmiş kanallar deyil
Sosial media hesablarında reklam
- Biznesinizə və müştəri hədəf kütlənizə uyğun düzgün reklam formalarının təyin olunması.
- Reklamın məzmununa müvafiq və diqqət çəkən mətnin yazılması.
- Reklam üçün biznesinizə uyğun müştəri hədəf kütləsinin təyin olunması.
- Reklam zamanı Cross-Marketinq, Lookalike, Retargeting, Custome Audience və s. elementlərinin strateji məqsədlər üçün istifadə edilməsi (Əksər SMM şirkətlərindən fərqli olaraq biz SMM-i dizaynerin müxtəlif formalarda şəkil və ya video hazırlamasından və SMM menecerin onu paylaşmasından ibarət qətiyyən hesab etmirik).
- Reklamların daha effektiv nəticələr verməsi üçün müvafiq düymələrin əlavə olunması.
- Reklam büdcənizin effektiv idarə olunması.
- Reklam xidmətlərimizin nəticələrinə dair aylıq hesabatların təqdim olunması.
ONLAYN MAĞAZA
TİBB & SƏHİYYƏ
XİDMƏT SAHƏLƏRİ
ƏMLAK & TİKİNTİ
ŞİRKƏTLƏR
SMM İŞLƏRİMİZ