Sifariş ver
Sifariş ver

Instagram da Reklam Yerləşdirmək, instagram reklam modeli, instagram da reklam vermək, SMM üçün uyğun vaxt

instagram-da Reklam Yerləşdirmək

Bu gün ən populyar sosial media platformalarından biri olan Instagram-ın milyonlarla istifadəçisi var. Bu say, böyük marketinq şirkətlərinin və brendlərin Instagram platformasında reklam yerləşdirməsinə səbəb olur. Təbii ki, bu platformada təkcə böyük brendlər reklam vermir, eləcədə, reklam vermək istəyən kiçik sahibkarlar və digər istifadəçilər də böyük auditoriyaya çatmaq üçün Instagram-a üstünlük verirlər. Bəs Instagram-da reklam verməzdən əvvəl nələrə diqqət edilməlidir? Bu yazımızda siz Instagram-da reklam edərkən nələrə diqqət etməli olduğunuz haqqında ətraflı məlumat əldə edəcək və bu məlumatlar sayəsində siz reklamlarınızı daha geniş auditoriyaya çatdıra biləcəksiniz.

Instagram-da Necə Reklam Vermək Lazımdır?

Instagram-da reklam verərkən, bəzi parametrlərinizi diqqətlə tənzimləməlisiniz. Bundan əlavə, hədəf auditoriyanıza uyğun reklam modelini və məzmunu düzgün seçməlisiniz. Reklamda düzgün addımlar atmaq və reklamlarınızı yaxşı redaktə etmək sizə bir çox üstünlüklər verəcək və qazancınızı artıracaqdır. Reklamlarınızın performansını yaxşılaşdırmaq və reklam büdcənizi daha yaxşı idarə etmək bu üstünlüklərdən bəziləridir.

instagram reklam modeli

Instagram-da reklam verərkən düzgün reklam modelinin seçilməsi çox vacibdir. Reklam kampaniyanızı yaratma mərhələsində prioritet olaraq hansı reklam modelindən istifadə edəcəyinizi müəyyənləşdirməlisiniz. Reklamlarınızdan əldə edəcəyiniz təkrar emal üçün düzgün modeli seçməlisiniz. Instagram-da reklam verərkən müəyyən etməli olduğunuz reklam modelləri bunlardır:

  • Brend məlumatlılığı
  • Giriş
  • Trafik
  • Proqram yükləmə
  • Qarşılıqlı əlaqə
  • Video baxışları
  • Potensial müştəri əldə etmə
  • Təkrar emal
instagramda sponsorlu reklam

Düzgün reklam modelinin seçilməsi reklamlarınızın performansını da artıracaqdır. Bu səbəbdən reklam kampaniyası yaradarkən ilk növbədə reklam kampaniyanızın məqsədini dəqiq müəyyən etməli və reklamlarınızı bu şəkildə hazırlamağınız vacibdir.

2. Hədəf auditoriya yaratmaq

Instagram-da reklam verərkən diqqət etməniz lazım olan ən vacib məsələlərdən biri hədəf auditoriya yaratmaqdır. Düzgün hədəfləmə etmədikdə, reklamlarınızdan istədiyiniz performansı əldə etməyiniz mümkün olmayacaqdır. Bu səbəbdən hədəfləmə üzərində işləmək və Facebook Reklam Menecerində hədəfləmə parametrlərini sınaqdan keçirmək vacibdir. Yadda saxlanmış auditoriya, fərdi auditoriya və oxşar auditoriya kimi müxtəlif parametrləri yoxlayaraq və sınaqdan keçirərək reklamlarınızı düzgün insanlara göstərə bilərsiniz.

3. Ən cəlbedici şəkillərdən istifadə edin

Reklamlarınızın diqqəti cəlb etməsi və nəticə əldə etməsi üçün ən maraqlı vizuallardan istifadə etməyə diqqət etməlisiniz. Ağ fonda məshul təsvirindən istifadə reklamlarınızda gözlədiyiniz nəticəni almaya bilər. Instagram tamamilə vizuallara əsaslanan bir platforma olduğundan, vizual seçimlərinizə diqqət yetirməsiniz. Fotoşəkillərdən əlavə olaraq, reklamlarınıza maraqlı videoların daxil edilməsi də reklamlarınızın təsirini artıracaqdır.

4. Düzgün şəkil ölçülərindən istifadə edin

Instagram-da reklam verərkən cəlbedici şəkillərdən istifadə etməklə yanaşı, düzgün şəkil və video ölçülərindən istifadə etmək vacibdir. Instagram qaydalarına uyğun şəkil ölçülərindən istifadə etməklə yanaşı, istifadə etdiyiniz reklam modelindən asılı olaraq müxtəlif ölçülərdən olan şəkillərdən də istifadə etməlisiniz. Instagram xronometrajında ən çox istifadə edilən ölçü 1:1 aspekt nisbətidir, həmçinin bu ölçü kvadrat kimi də tanınır. Reklam məzmununda 4:5 nisbətində olan şəkillərə də üstünlük verilə bilər, çünki onlar xronometrdə ekranın böyük bir hissəsini tutur.

 

5. Büdcənizi düzgün təyin edin

Instagram-da reklam yerləşdirməyə yeni başlayırsınızsa, xüsusi olaraq büdcənizi düzgün təyin etmənizdə diqqətli olmaq vacibdir. İlk növbədə, sizin üçün ən təsirli reklam modelini və məzmun formatını tapmaq üçün bir neçə fərqli test etməlisiniz. Bu, bir neçə həftə çəkə biləcək bir iş olduğundan, siz reklam büdcənizi bölməli və müxtəlif kampaniyalar üzrə testlər keçirməlisiniz.

Büdcə parametrlərinizi hazırlayarkən, gündəlik xərcləyəcəyiniz məbləği qeyd edə bilərsiniz və ya reklam kampaniyası üçün müəyyən bir müddət seçib bu müddət ərzində istifadə olunacaq ümumi büdcəni daxil edə bilərsiniz. Gündəlik reklam büdcəsinə girdiyiniz zaman reklam kampaniyalarınızı yaxından izləməlisiniz. Reklam yaxşı işləmədikdə, reklamı dayandırmalı və ya kampaniyanın sonunda reklamı dayandırmalısınız. Əks halda siz reklamı dayandırmadığınız müddətcə reklam görünməyə davam edəcək və büdcənizi xərcləyəkdir.

 

SMM üçün uyğun vaxt

İstənilən e-ticarət platforması üçün tətbiq ediləcək əməliyyatların hamısında zamanın əhəmiyyəti unudulmamalıdır. Endirim dövründə və ya bayram zamanı dəyişən istifadəçi tendensiyaları buna uyğun olaraq, reklam fəaliyyətinin həyata keçirilməsini zəruri edir. E-ticarət kateqoriyasına əlavə olaraq, bloqlar və ya oxşar səhifələr üçün vaxt anlayışı hələ də vacib olaraq bloqlar qalır.

Doğru zamanda, gündə və dövrdə reklama pul xərcləmək daha yüksək performans səviyyəsini dəstəkləyir və sosial media marketinqində aşağı büdcə ilə belə əhəmiyyətli uğurlar əldə etmək mümkündür. Buna nail olmaq üçün doğru nöqtələrə getmək kifayət ola bilər.

İstifadəçilərin ən aktiv vaxtı müşahidə oluna bilər və sosial media hesabı vasitəsilə toplana bilən bu məlumatlar işığında reklamların ən sıx saatlarda etibarlı olması düşünülə bilər. Beləliklə, qısa müddətdə daha çox insana çatmaq daha asan ola bilər. Bundan əlavə, reklam fəaliyyətlərinə hansı günlərin daxil ediləcəyi də önəmlidir. Məsələn, həftə sonu istifadəçilər müvafiq səhifədə daha az və ya daha çox vaxt keçirə bilərlər, bütün bu məlumatların işığında hərəkət etməklə sağlam marketinq prosesi tətbiq oluna bilər.

Previous Next
Instagram da Reklam Yerləşdirmək, instagram reklam modeli, instagram da reklam vermək, SMM üçün uyğun vaxt
Instagram da Reklam Yerləşdirmək, instagram reklam modeli, instagram da reklam vermək, SMM üçün uyğun vaxt

YouTube marketingi nədir, Biznesinizin YouTube Kanalının qurulması, Youtubenin əsasları

YouTube marketingi nədir Siz maraqlana bilərsiniz: “YouTube marketingi perspektivli görünür. ..

Read more

Digital Marketinq, Sosial Media Marketinqi, Digital Marketinq Agentliyi, Digital marketinqdə SEO

Digital Marketinq Rəqəmsal marketinq nədir? Rəqəmsal marketinq termini istehlakçılara çatmaq ü..

Read more

İnstagram reklamının yaradılması, İnstagram reklamının hazırlanması, İnstagram Ekran Reklamlarının Ölçüsü

İnstagram reklamının yaradılması Instagram reklamları sayəsində marka tanınırlığını artırmaq üçün..

Read more

Biznes üçün Sosial Media Marketinqi, Sosial media marketinq, SMM, Smm xidməti, Smm şirkəti

Biznes üçün Sosial Media Marketinqi Sosial media marketinqi hər ölçüdə olan biznesin perspektiv..

Read more

SMM xidməti, SMM xidməti kimlər üçündür, SMM xidməti almağın üstünlükləri, Sosial media marketinq

SMM xidməti SMM Sosial Media Marketinq sözünün qısaltmasıdır. SMM menecerinin işi Facebook, Twitt..

Read more

Facebook, YouTube və İnstagramda reklam strategiyası, Rəqəmsal marketinq, sosial media şəbəkələri reklamı

Facebook, YouTube və İnstagramda reklam strategiyası      İnternetin istifadəsinin..

Read more

Satış Nədir, Marketinq Nədir, Marketinqin məqsədi, Marketinqlə Satış

Satış Nədir, Marketinq Nədir? Bir çox insan marketinq və satışın nə olduğunu bilir. Ancaq bəzi ya..

Read more

Sosial media marketinqin əsas vəzifələri, SMM alətləri, SMM mütəxəssisi, SMM strategiyaları

Sosial media marketinqin əsas vəzifələri marka (marka tanıtımı) auditoriya sədaqəti və şöhrə..

Read more

YouTube SEO Nədir, YouTube Məqsədi, YouTube Alqoritmi, YouTube SEO yekunu, YouTube xidməti

YouTube SEO Nədir Və Videolarınızı Necə Sıralamaq Olar?   YouTube dünyanın ən böyük video..

Read more

SMM xidmətləri, SMM strategiyası, SMM, SMM paketləri

SMM strategiyası necə hazırlanmalıdır?   SMM STRATEGIYASI, SMM, SMM PAKETLERI SMM xi..

Read more

SMM şirkəti, rəqəmsal marketinq, SMM xidməti, Smm strategiyaları, Sosial Media Marketinq

SMM şirkəti Sosial Media Marketinqinin tərifindən başlamaq lazımdır : SMM , şirkətin məhsul və xi..

Read more

YouTube Marketingi şirkəti, YouTube marketingi niyə vacibdir, YouTube Marketingi Haqqında, YouTube Marketingi ilə Uğur qazanmaq

YouTube Marketing nədir? YouTube Marketingi şirkətin YouTube kanalına dəyərli videolar yük..

Read more

İnstaqramda necə reklam etmək olar, İnstagram reklamlarının qiyməti, Instagram reklam modelləri

İnstaqramda necə reklam etmək olar?   Başlamazdan əvvəl bilməli olduğunuz bəzi vacib məlu..

Read more

SMM nədir, SMM niyə vacibdir, SMM xidmətinin üstünlükləri, Brendin tanınması, Sosial şəbəkə alqoritmləri

SMM nədir? Sosial Media Marketinqinə sosial media vasitəsilə məhsul və xidmətlərin təşviqi, məlum..

Read more

İnstagram Reklam Xidməti, İnstagram reklamları, İnstagram-da reklamın üstünlükləri, İnstagram Marketinq

İnstagram Reklam Xidməti *Biz istənilən büdcə ilə Instagram reklamlarını idarə edə bilərik! *Ela..

Read more

Smm xidmeti, Sosial Media Marketinq, SMM şirkəti, Digital marketing, Marketing şirkəti

Smm xidmeti Dünyanın getdikcə daha çox vaxtını onlayn keçirməsinə şübhə yoxdur. İnternet bir-biri..

Read more

Marketinq nədir, Marketinqin tərifi, Marketinqin növləri, Marketinq xidməti

Marketinq nədir? “Marketinq” və onunla əlaqəli olan ənənəvi marketinq, digital marketinq kim..

Read more

Facebookda reklam, Facebookda reklam xidməti, Facebookda sponsorlu reklam, reklam agentliyi

FACEBOOK-DA REKLAM Beynəlxalq araşdırmalar göstərir ki, insanlar fiziki mağazaları ziyarət etməzd..

Read more

SMM marketinq, Sosial Media Marketinq, Marketinq şirkəti, Marketinqinin əhəmiyyəti, Sosial media reklamı

SMM marketinq   Sosial media marketinqi, markanızı yaratmaq, satışları artırmaq və veb..

Read more

Youtube reklamları nədir? Youtube marketingi, Youtube reklam xidməti

Youtube reklamları Youtube reklamları nədir?   YouTube reklamları ilə siz videolara ba..

Read more

İnstagram yoxsa Facebook, Brendinizin strategiyası üçün hansı daha yaxşıdır, İnstagram və Facebook strategiyaları

İnstagram yoxsa Facebook? Brendinizin strategiyası üçün hansı daha yaxşıdır? İnstagram yo..

Read more

SMM Bakı, SMM Azərbaycan, SMM Reklam, SMM xidməti, SMM Paketi

Çoxsaylı üstünlüklər təmin edərək səhifələrin qarşılıqlı əlaqə nisbətlərini artırmaq şansı təqdim ed..

Read more

SMM tərifi, Sosial media reklamı, Marketinq strategiyası, SMM xidmətləri

SMM tərifi Sosial media marketinqi: bu nədir və strategiyanı necə yaratmaq olarSosial media mar..

Read more

Instagram da Reklam Yerləşdirmək, instagram reklam modeli, instagram da reklam vermək, SMM üçün uyğun vaxt

instagram-da Reklam Yerləşdirmək Bu gün ən populyar sosial media platformalarından biri olan Inst..

Read more
ONLAYN MAĞAZA

  WWW.XANS.AZ

  WWW.NETWORKS.AZ

  WWW.MODAMUNO.COM

TİBB & SƏHİYYƏ

  WWW.BKM.AZ

  WWW.TURKDOKTOR.PRO

  WWW.TURKEYHAIREXPERT.RU

XİDMƏT SAHƏLƏRİ

  WWW.CLEANART.AZ

  WWW.MYCLASS.AZ

  WWW.HUMEL.AZ

ƏMLAK & TİKİNTİ

  WWW.NIESTATE.RU

  WWW.XANCONSTRUCTION.AZ

  WWW.TAGCONSTRUCTION.AZ

ŞİRKƏTLƏR

  WWW.TECHNOLOGIES.AZ

  WWW.ISTEC.AZ

  WWW.XANGROUP.AZ

SMM İŞLƏRİMİZ

  xans_group

  baki_kliniki_merkez

  myclass_fitness_spa

  cleanart_servis

  niestate_official

  hair_transplantation_expert