SMM şirkəti
Sosial Media Marketinqinin tərifindən başlamaq lazımdır : SMM , şirkətin məhsul və xidmətlərini tanıtmaq üçün sosial şəbəkələrdən və şəbəkə platformalarından istifadə edən rəqəmsal marketinq formasıdır . İdeya, müştərinin bütün platformalarda inteqrasiya olunmuş və üzvi kommunikasiya və marketinq idarəetməsi vasitəsilə onlayn icmalarda və sosial şəbəkələrdə görünürlük yaratmaq üçün vaxtını sərf etməyə ən çox öyrəşdiyi yerdə tapılmalıdır .
rəqəmsal marketinq
Sosial media marketinqi (SMM) (həmçinin rəqəmsal marketinq və e-marketinq kimi də tanınır) şirkətin brendini yaratmaq, satışları artırmaq və vebsayt trafikini artırmaq üçün sosial mediadan — istifadəçilərin sosial şəbəkələr qurduğu və məlumat paylaşdığı platformalardan istifadə etməkdir . Şirkətlərə mövcud müştərilərlə əlaqə yaratmaq və yeni müştərilərə çatmaq üçün bir yol təqdim etməklə yanaşı, sosial media marketinqi (SMM) marketoloqlara səylərinin uğurunu izləməyə və cəlb etmək üçün daha çox yollar müəyyən etməyə imkan verən məqsədyönlü məlumat analitikasına malikdir.
Sosial media marketinqi niyə bu qədər güclüdür?
Sosial media marketinqinin (SMM) gücü üç əsas marketinq sahəsində sosial medianın misilsiz imkanları ilə idarə olunur: əlaqə, qarşılıqlı əlaqə və müştəri məlumatları.
Əlaqə: Sosial media təkcə biznesə müştərilərlə əvvəllər qeyri-mümkün olan üsullarla əlaqə yaratmağa imkan vermir, həm də məzmun platformalarından (YouTube kimi) və sosial saytlardan (Facebook kimi) hədəf auditoriya ilə əlaqə yaratmaq üçün qeyri-adi yollar da mövcuddur. mikrobloq xidmətləri (Twitter kimi).
- Qarşılıqlı əlaqə: Sosial mediada qarşılıqlı əlaqənin dinamik xarakteri - istər birbaşa ünsiyyət, istərsə də passiv "bəyənmə" - bizneslərə mövcud və potensial müştərilər arasında eWOM (elektron ağızdan-ağıza) tövsiyələrdən pulsuz reklam imkanlarından istifadə etməyə imkan verir.
- Yalnız eWOM-un müsbət yoluxucu təsiri istehlakçı qərarlarının dəyərli sürücüsü deyil, həm də bu qarşılıqlı əlaqələrin sosial şəbəkədə baş verməsi onları ölçülə bilən edir.
- Məsələn, müəssisələr öz " sosial kapitalını " ölçə bilərlər - bu, sosial media marketinqi (SMM) kampaniyalarından investisiya gəliri (ROI) üçün bir müddətdir.
- Müştəri Məlumatları: Yaxşı dizayn edilmiş sosial media marketinqi (SMM) planı marketinq nəticələrini artırmaq üçün başqa bir əvəzolunmaz resurs təqdim edir: müştəri məlumatları. 3V böyük məlumat (həcm, müxtəliflik və sürət) ilə boğulmaq əvəzinə, SMM alətləri nəinki müştəri məlumatlarını çıxarmaq, həm də bu qızılı hərəkətə gətirilə bilən bazar təhlilinə çevirmək və ya hətta məlumatları yeni kraudsorsunq üçün istifadə etmək qabiliyyətinə malikdir. strategiyalar.
SMM xidməti
Facebook, Twitter və Instagram kimi platformalar işə düşdükcə, sosial media təkcə bizim bir-birimizlə əlaqə qurma tərzimizi deyil, həm də bizneslərin istehlakçı davranışına təsir edə bilmə üsulunu dəyişdirdi - məşğulluğu təşviq edən məzmunun təşviqindən coğrafi, demoqrafik və şəxsi məlumatların çıxarılmasına qədər. mesajlaşma istifadəçiləri ilə rezonans doğuran məlumatlar.
SMM Fəaliyyət Planı: Sosial media marketinqi (SMM) strategiyanız nə qədər məqsədəuyğun olarsa, bir o qədər təsirli olar. Sosial media idarəetmə məkanında aparıcı proqram təminatçısı olan Hootsuite, icra çərçivəsi və həmçinin performans göstəriciləri olan SMM kampaniyası qurmaq üçün aşağıdakı fəaliyyət planını tövsiyə edir:
- Biznes məqsədlərini aydınlaşdırmaq üçün SMM məqsədlərini uyğunlaşdırın
- Hədəf müştərinizi öyrənin (yaş, yer, gəlir, iş adı, sənaye, maraqlar)
- Rəqabətinizlə bağlı rəqabət təhlili aparın (uğurlar və uğursuzluqlar)
- Cari SMM-inizi yoxlayın (uğurlar və uğursuzluqlar)
- SMM məzmununun çatdırılması üçün təqvim yaradın
- Öz sinfində ən yaxşı məzmun yaradın
- Performansı izləyin və lazım olduqda SMM strategiyasını tənzimləyin
Müştərilərlə Münasibətlərin İdarə Edilməsi (CRM): Ənənəvi marketinqlə müqayisədə sosial media marketinqinin bir sıra fərqli üstünlükləri var, o cümlədən SMM-in məqsədyönlü müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi (CRM) alətlərinə imkan verən iki növ qarşılıqlı əlaqə var: həm müştəridən müştəriyə, həm də firmadan müştəriyə. Başqa sözlə, ənənəvi marketinq ilk növbədə satınalma fəaliyyətini ələ keçirməklə müştəri dəyərini izlədiyi halda, SMM həm birbaşa (alışlar vasitəsilə), həm də dolayı yolla (məhsul tövsiyələri vasitəsilə) müştəri dəyərini izləyə bilər.
Paylaşıla bilən Məzmun: Müəssisələr həmçinin SMM-in gücləndirilmiş qarşılıqlı əlaqəsini "yapışqan" məzmunun yaradılmasına, ilk baxışdan müştəriləri cəlb edən, onları məhsul almağa vadar edən və sonra məzmunu paylaşmaq istəyi yaradan cəlbedici məzmunun marketinq termininə çevirə bilər. Bu cür ağızdan-ağıza reklam nəinki başqa cür əlçatmaz auditoriyaya çatır, həm də alıcının tanıdığı və güvəndiyi birinin üstüörtülü təsdiqini daşıyır – bu, paylaşıla bilən məzmunun yaradılmasını sosial media marketinqinin böyüməyə təkan verən ən mühüm yollardan birinə çevirir. .
Smm strategiyaları
Qazanılmış media ödənişli reklamdan başqa hər hansı bir üsulla brendin ifşası üçün marketinq terminidir, məsələn, məhsul rəyləri və tövsiyələrdən tutmuş paylaşımlara, repostlara və qeydlərə qədər müştəri tərəfindən yaradılmış məzmun.
Sosial Media Marketinq Strategiyalarının bəzi nümunələri hansılardır?
Sosial media marketinqi istifadəçiləri cəlb etmək və məhsul və xidmətləri bazara çıxarmaq üçün bir neçə texnika və strategiyanı əhatə edəcək şəkildə böyüdü. Bunlara auditoriyaya yönəlmiş reklam, interaktiv chatbotların istifadəsi , onlayn müştərilər üçün fərdi təcrübələrin yaradılması, sosial media təsir edənlərin istifadəsi, onlayn auditoriya yaratmaq və s. daxildir.
Sosial Media Marketinq
- Sosial media marketinqində işə başlamaq üçün ən azı marketinq və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsinin olması yaxşıdır. Sonra Facebook, Twitter və Instagram kimi platformalarda marketinq kampaniyalarının necə işlədiyini yaxşı başa düşmək çox vacibdir.
- undan sonra, cəlbedici və təsirli məzmun yaratmaqla istedadlarınızı nümayiş etdirin.
- Nəyi yaxşı etdiklərini və harada düz düşdüyünü öyrənmək üçün təsir edənləri və digər sosial media marketoloqlarını izləyin.
- Özünüzü və işinizi satmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz şəxsi brend yaratmaq üçün birlikdə bu addımlardan istifadə edin.