Sosial media marketinqin əsas vəzifələri
- marka (marka tanıtımı)
- auditoriya sədaqəti və şöhrəti artırmaq
- PR və müxtəlif şirkətlərin saytlarına trafikin artırılması hesab olunur.
SMM alətlərinə sosial şəbəkələrdə
- blog yazmaq
- müxtəlif icmalardakı məlumat mesajları
- şərhlərdə söhbət
- forumlarla işləmək
- gizli marketinq
- birbaşa reklam və viral marketinq
- müsbət və mənfi fonun monitorinqi
- media məkanını optimallaşdırmaq daxildir.
SMM mütəxəssisi
Bir SMM mütəxəssisi üçün əsas tələblər:
Məzmun planının yazılması üçün bir strategiyanın hazırlanması: hədəf auditoriyanı müəyyənləşdirmək, auditoriyanın maraqlarını araşdırmaq, auditoriyanın davranışını müəyyənləşdirmək, müştəri nişini təhlil etmək, auditoriya üçün bir baza inkişaf etdirmək, hədəf auditoriyasının yüksək konsentrasiyası olan bir platforma seçmək, sosial şəbəkələrdə olmağın ümumi strategiyasını hazırlamaq, vasitə və kanalları seçmək Problemləri optimal həll etmək, müştəri loyallığı sistemini inkişaf etdirmək, SMM-in təsirini müəyyənləşdirmək, SMM fəaliyyətini şirkətin ümumi marketinq strategiyasına inteqrasiya etmək. Sosial şəbəkələrdə nəşrlərin yerləşdirilməsi, istifadəçi nişanının təhlili, yarışmaların keçirilməsi, auditoriya ilə işləmə.
SMM bacarıqları:
Vkontakte, Facebook və İnstagramdakı hədəf reklamları idarə edin, reklam mexanizmlərini başa düşün, hədəf reklamların büdcəsini proqnozlaşdırın, optimallaşdırın, müsabiqələr və flaşmoblar keçirin, sosial media tətbiqetmələrini inkişaf etdirin, tədbirləri yaradın və təbliğ edin, viral marketinqi idarə edin , geo xidmətlər ilə işləmək, bir təklif sistemi ilə işləmək, xüsusi layihələr hazırlamaq və aparmaq, peşəkar sosial şəbəkələr, reytinq və üst quruluş prinsiplərini başa düşmək, videoda kanallar yaratmaq ev sahibi olmaq, sosial şəbəkələrdə ortaq proqramlar qurmaq, işin optimallaşdırılması üçün xidmətlərdən istifadə edin.
İcma rəhbərliyi:
Müzakirəni düzgün istiqamətə yönəltmək, istifadəçilərin mənfi münasibətini neytrallaşdırmaq, icmalarda istifadəçi fəallığını artırmaq, məzmuna təkrar çağırışları artırmaq, onlayn tədbirlər təşkil etmək və dəstəkləmək, sosial şəbəkələr vasitəsilə dəstək xidmətlərini təşkil etmək.
Məzmunun idarə edilməsi: müxtəlif saytlar üçün məzmun xəritəsini yaratmaq, mövcud məzmunu bloq formatına uyğunlaşdırmaq, video hostinq, mətnləri sosial şəbəkə, bloq formatına yazmaq, sosial relizlər yaymaq, məlumat tədbirləri hazırlamaq, video üçün skript yaratmaq.
İnterfeyslərlə işləmə:
Bir saytın sosial şəbəkələrlə inteqrasiyası, sosial şəbəkələrin elektron bir mağaza ilə inteqrasiyası, giriş üçün stimulların tətbiqi, açılış səhifələrinin yaradılması, başlanğıc səhifələrinin yaradılması, nişanların yaradılması, daimi bloglarla işləmə.
Ümumi idarəetmə bacarıqları:
Auditoriyanın əsas ehtiyaclarını anlamaq, danışıqlar aparmaq, SMM-də meylləri izləmək, tərəfdaşlar tapmaq və onlarla işləmə prosesini idarə etmək, uğurlu kampaniyalara əsaslanan şablonları hazırlamaq, təqdimat hazırlamaq, kompaniyanı planlaşdırmaq və ona sadiq qalmaq, hesabat hazırlamaq,layihə komandasında beyin fırtınası təşkil edin, layihələri idarə edin.
SMM-strategiyaların davamlı olaraq çətinləşməsi və brend səhifələrə artan tələblər səbəbindən SMM-mütəxəssislərinin vəzifələrinin bir çox fərqli hədəfli menecerlərə bölünməsi tendensiyası mövcuddur.
SMM Komndasının tərkibi
- Layihə meneceri
- Məzmun meneceri
- Kopirayter
- Dizayner
- Hərəkət dizayneri
- Moderator
- İcma Meneceri
- Hədəfləndirmə
- Fotoqraf
- Videoqraf