YouTube marketingi nədir
Siz maraqlana bilərsiniz: “YouTube marketingi perspektivli görünür. Bəs mənim hədəf müştərilərim hətta YouTube-da deyilsə, necə?”
Yaxşı, bir daha düşünün.
Qlobal internet istifadəçilərinin dörddə biri onlayn videolara ən azı 10 saat və ya daha çox vaxt sərf edir və YouTube-un bütün dünyada iki milyarddan çox aktiv istifadəçisi var.
Bu çox sayda istifadəçi ilə platforma marketoloqlar üçün sənayenizdən və nişinizdən asılı olmayaraq daha çox göz bəbəyi tutmaq, brend şüurunu artırmaq, daha çox auditoriya ilə əlaqə saxlamaq və onlarla qarşılıqlı əlaqədə olmaq üçün böyük bir fürsət təqdim edir.
Ancaq təbii ki, YouTube marketinqinin gücü baxış sayı və əhatə dairəsi ilə məhdudlaşmır.
Bir çox marketoloqlar YouTube-un onların vebsaytlarına daha çox trafik çəkməsinə kömək etmək üçün güclü platforma olduğunu tapdılar.
Google xüsusilə YouTube-dan video nəticələrini bəyənir. Beləliklə, YouTube videolarınızı optimallaşdırmaq üçün əlavə vaxt və səy sərf etmək sizə SERP-lərin üst səhifələrində görünməyə və bu məkanda nüfuz qazanmağa kömək edəcək (bu barədə daha sonra danışacağıq).
Biznesinizin YouTube Kanalının qurulması
Google hesabı yaratdıqdan sonra YouTube-a hər hansı bir şey yükləməzdən əvvəl əvvəlcə kanalınızı yaratmalısınız. YouTube kanalı yaratmaq üçün atmalı olduğunuz addımlar bunlardır:
- Google hesabınıza daxil olun
- YouTube-a baş çəkin
- Ekranın yuxarı sağ tərəfindəki "Daxil ol" düyməsini basın və yeni Google hesabınızın istifadəçi adınızı və şifrənizi daxil edin.
Youtube - nin əsasları
YouTube marketinq strategiyanıza başlamaq üçün edə biləcəyiniz ilk şey YouTube kanalı yaratmaqdır.
Google Hesabının yaradılması
YouTube Google-un törəmə şirkətidir, ona görə də Google və ya Gmail hesabınız varsa, demək olar ki, hazırsınız. Bunu etmədiyiniz halda, Google hesabınızı necə yaratmağınızı buradan öyrənə bilərsiniz.
- Google.com saytına gedin və yuxarı sağ küncdəki "Daxil ol" düyməsini basın.