YouTube SEO Nədir Və Videolarınızı Necə Sıralamaq Olar?
YouTube dünyanın ən böyük video platformasıdır. O, eyni zamanda Google-dan (2006-cı ildən YouTube-a da sahibdir) sonra ikinci ən böyük axtarış motorudur.
Bu kanal vasitəsilə insanlar internetdə tonlarla audiovizual məzmun istehlak edirlər.
Zaman keçdikcə onlayn istifadəçilər üçün YouTube-da maraq doğuran videoları tapmaq çətinləşdi. Platformanın məzmununu güclü axtarış motoru ilə təşkil etməsinin səbəbi budur.
Bütün axtarış motorları məzmunu sıralayan və hər bir sorğu üçün ən uyğun nəticələri təqdim edən bir alqoritm əsasında işləyir. Bu məqalə YouTube SEO-dan maksimum fayda əldə etməyi izah edir.
YouTube SEO nədir?
YouTube SEO, izləyicilərin onları tapa bilməsi üçün media platformanızda yayımlanan videoların optimallaşdırılması prosesidir. O , YouTube mühitində Axtarış Motorunun Optimizasiyası prinsiplərinə əməl edir .
Rəqəmsal marketoloqlar həmçinin “YouTube SEO”nu “video SEO” və ya sadəcə “vSEO” adlandırırlar.
YouTube Məqsədi
Əksər insanlar məzmunu oxumaqdansa, videolara baxmağa üstünlük verirlər. Uğurlu bloqlar adətən şəkillərdən və düz mətndən başqa transkript videolarını yerləşdirir. Adətən, 3 dəqiqəlik videolar 15 dəqiqəlik oxunan məqalələri üstələyir.
Video formatı multimedia dünyasında böyüyür. Buna görə YouTube platforması çox populyardır. Bu tələbi ödəmək üçün YouTube-un ikili məqsədi var:
- Onlayn izləyicilər üçün video axtarışını asanlaşdırın
- İnsanları mümkün qədər çox izləyin
2022-ci ildə istifadəçilər YouTube kanallarına dəqiqədə 300 saata yaxın video yükləyiblər. Bu, hər gün baxılan cəmi 5 milyard videonu təmsil edirdi.
Rəqabət yüksəkdir, buna görə də YouTube alqoritminin necə işlədiyini başa düşməyin vacibliyi.
YouTube Alqoritmi
Google kimi, YouTube SEO da bazar məlumatlarına və onlayn istifadəçilərin davranışlarına əsaslanır.
Alqoritm insanların təklif olunan videolarla necə əlaqə saxlaması (kanalın sağ tərəfindəki siyahı) və ya məzmunu axtarmaq və izləmək üçün necə kliklədikləri kimi istənilən məlumatı toplayır.
YouTube alqoritminə uyğun olaraq videoların necə optimallaşdırılacağını aşağıda görəcəyik. Bundan əvvəl, lütfən, istifadəçilərin profilləri ilə bağlı platformanın izlədiyi ən vacib ölçüləri burada tapa bilərsiniz:
- Keçmiş videoya baxılma tarixçəsi
- Baxılan vaxt
- Videonu bəyənir və bəyənmirlər
- İstifadəçi rəyi
Bu məlumatlar YouTube istifadəçiləri axtarış apararkən alqoritmin video nəticələrini qaytarma tərzinə təsir edir.
Videolarınızı necə sıralamaq olar?
Google kimi, YouTube-un alqoritmi mürəkkəbdir və bir çox amilləri ehtiva edir.
Yüksək yer tutmaq üçün videolar YouTube alqoritmini və onlayn istifadəçiləri sevindirməlidir. Videonun cəlbediciliyinin göstəriciləri bunlardır:
- Baxışların sayı
- Abunəliklərin sayı
- Şərhlərin sayı
- Video bəyənmə sayı
Bunun ardınca, alqoritm lazımi videoları doğru zamanda doğru insanlara təqdim edir. Ən çox arzulanan videolar zirvəyə çıxanlardır.
Veb saytlardan fərqli olaraq, YouTube- da heç bir geri keçid yoxdur. Bu o deməkdir ki, platforma tövsiyələr üzrə video keyfiyyətini qiymətləndirə bilməz. Əsasən tamaşaçıların saxlanmasına və qarşılıqlı əlaqəyə əsaslanır.
YouTube SEO yekunu
Gördüyümüz kimi, YouTube videolarını optimallaşdırmaq onlayn mətn məzmunundan daha çətindir. Axtarış motorları bu media formatını indeksləşdirə bilməz. Marketoloqlar videolarını sıralamaq üçün başqa yollar tapmalıdırlar.
YouTube SEO-nu nəzərdən keçirərkən əvvəlki bölmədəki yoxlama siyahısına baxın. Əgər ona əməl etsəniz, səhv edə bilməzsiniz.
Son ipucu: videolarınızı vebsaytınıza yerləşdirdiyiniz zaman onları strukturlaşdırılmış məlumatlarla qeyd edin . Bu, zəngin fraqmentləri videolarınızı nümayiş etdirməyə təşviq edəcək.
Bu tapşırığın öhdəsindən gəlmək üçün ekspertlərə ehtiyacınız varsa, videolarınızı optimallaşdırmaq üçün vSEO mütəxəssisləri ilə işləyin .